برای کسب موفقیت هم‌قسم شده‌ایم/ کار دشواری در مرحله بعد داریم

برای کسب موفقیت هم‌قسم شده‌ایم/ کار دشواری در مرحله بعد داریم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، ناصر سلیمی سرپرست و آنالیزور تیم ملی در خصوص دیدارهای تیم ملی در مرحله گروهی اظهار کرد: در مرحله گروهی مقابل سه تیم استرالیا، هند و عربستان میزبان قرار گرفتی که در دو بازی نخست مقابل تیم‌های استرالیا و هند کار سختی نداشتیم و این دو تیم در حد و اندازه تیم ملی ایران نبودند و با اختلاف به پیروزی رسیدیم.

وی افزود: خوشبختانه در این دو دیدارعیار بازی ما دست عربستان قرار نگرفت و در نهایت در بازی سوم مقابل میزبانی قرار گرفتیم. با وجود اینکه در دیدار با عربستان در نیمه اول ۴ گل عقب بودیم اما در نیمه دوم بازیکنان به خودشان آمدند و این اختلاف را جبران کردیم.

سرپرست تیم ملی هندبال ایران با بیان اینکه تمامی ملی‌پوشان برای رسیدن به موفقیت هم‌قسم شده‌اند، گفت: تمامی ملی‌پوشان برای رسیدن به موفقیت هم‌قسم شده‌اند و تمامی وجود خودشان را در زمین بازی می‌گذارند. در دیدار مقابل عربستان نیز بازیکنان بین دو نیمه باهم پیمان بستند تا پیروز میدان باشند.

سلیمی با اشاره به دشواری‌های بازی با میزبان رقابت‌ها خاطر نشان کرد: عربستان از تمامی شرایط میزبانی به سود خودش استفاده کرد. از اجازه ندادن برای برگزار تمرین در سال مسابقه تا برگزاری دو دیدار اول در قطیف که فاصله زیادی تا محل اقامت ما دارد. همچنین نباید از حضور تماشاگران عربستانی غافل شد. با همه اینها ما نه تنها ۴ گلی را که در نیمه اول عقب بودیم را جبران کردیم بلکه با اختلاف ۴ گل میزبان را شکست دادیم.

آنالیزور تیم ملی هندبال ایران در مورد دیدارهای بعدی تیم ملی نیز گفت: کار سختی در مرحله بعدی مسابقات داریم. در حال آنالیز تیم‌های حریف هستیم و سرمربی تیم نیز در حال پیاده‌سازی طرح‌های خود برای کسب پیروزی است. تمامی ملی‌پوشان آماده مصاف‌های پیش رو هستند و امیدواریم سهمیه مسابقات قهرمانی جهان را کسب کنیم.

وی افزود: بحرین تنها نماینده قاره آسیا در بازیهای المپیک بود و حتی توانست تیم قطر را با وجود برخورداری از بازیکنان چندملیتی شکست دهد. کویت هم کارنامه خوبی در آسیا دارد و جزو تیم‌های باسابقه در هندبال است و در برابر عراق نیز کار دشواری داریم. امیدواریم با کسب دو پیروزی هم سهمیه مسابقات قهرمانی جهان را کسب کنیم و هم در بین چهار تیم برتر مسابقات قرار بگیریم.

منبع : مهر