برترین های مسابقات اسکواش کیش جونیور معرفی شدند

برترین های مسابقات اسکواش کیش جونیور معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت رسمی فدراسیون اسکواش، این مسابقات به مدت ۴ روز با حضور ۱۲۵ ورزشکار آقا و خانم در رده های سنی کمتر از ۱۹،۱۷،۱۵،۱۳ سال برگزار شد که در پایان در رده کمتر از ۱۳ سال پسران امیر رضا الوانساز از یزد به مقام قهرمانی رسید و رایان گلابیان از تهران به مقام دوم و مقام سوم مشترک به سید امیر مهدی خراشادی زاده از خراسان جنوبی و سامیار صفری از گیلان‌ رسید.

همچنین در رده سنی کمتر از ۱۵ سال این بخش مقام سوم مشترک به سید آرین جعفر طیاری از گیلان و فرزاد حق خواه از خراسان جنوبی رسید، علی رحیمی کاری از آذربایجان شرقی دوم شد و مدال قهرمانی به گردن باربد چاووشی از گیلان رسید.

مقام‌ اول در رده سنی کمتر از ۱۷ سال نصیب سید مبین سیدان از یزد شد، محمد صالح آقاخانی از مرکزی برسکوی دوم ایستاد، و مقام سوم مشترک به عرفان تاجور از فارس و مانی تقی زاده از تهران رسید.

محمد چنگانیان از اصفهان در رده سنی کمتر از ۱۹ سال بر سکوی قهرمانی ایستاد، کوشا فدایی از گلستان مقام دوم را کسب کرد، و مقام سوم مشترک به سعید مریدی از کیش و عرفان مهدی پور از یزد رسید.

همچنین در رده سنی کمتر از ۱۳ سال بانوان نیز مقام اول نصیب عسل سکوت از تهران شد، مقام‌ دوم به باران روحانی از آذربایجان غربی رسید، و هستی امیدی از اصفهان و سانای اسدی از آذربایجان شرقی سوم‌ مشترک شدند.

در رده سنی کمتر از ۱۵ سال این بخش مقام سوم‌ مشترک به هانیه بزرافشان از اصفهان و شاینا امیری از تهران رسید، عسل محمدی از اصفهان دوم شد و مدال قهرمانی به گردن پرنیان نجفی از اصفهان نقش بست.

مقام اول رده سنی کمتر از ۱۷ سال دختران نصیب پارمین نکوپایان از تهران شد، ثمین حسن پور از فارس بر سکوی دوم ایستاد و مقام سوم مشترک به نازنین تقی نژاد از یزد و باران محمد پور از تهران رسید.

نرگس سلطانی از گلستان در رده سنی کمتر از ۱۹ سال بر سکوی قهرمانی ایستاد، فاطمه فلاحتی مرودست از یزد مقام دوم را کسب کرد و مقام سوم مشترک به دیانا مقری از گلستان و شکیبا قلی پور از گلستان رسید.