برنامه‏‌های راهیان نور از سر گرفته می‏ شوند

برنامه‏‌های راهیان نور از سر گرفته می‏ شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی چمران در سخنان مقدماتی خود در پنجاه و دومین جلسه شورا، ضمن تبریک ولادت امام زین‎ العابدین، گفت: انشالله که همه ما این سعادت را پیدا کنیم که هم ادعیه آن حضرت و هم صحیفه سجادیه را مطالعه کنیم و از روح عارفانه حضرت به خوبی استفاده کرده و بهره ببریم.

رئیس شورا با اشاره به اینکه روز جمعه ۲۰ اسفندماه، بعنوان روز راهیان نور انتخاب شده است، گفت: راهیان نور یکی از برنامه‌های خوبی است که پس از پایان دفاع مقدس در کشور به راه افتاد.

چمران عنوان کرد: در زمانی که در بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس بودیم با کمک دوستان، برنامه راهیان نور را شروع کردیم و از مردم دعوت کردیم که از جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بازدید کنند و خوشبختانه در سال‌های بعد دوستان تلاش بیشتری کردند و موفقیت‌های فراوانی را کسب کردند، آنچنان که به مدت شش یا هفت سال شخص مقام معظم رهبری در تعطیلات نوروز به یکی از پایگاه‌های خوزستان تشریف برده و برای مردم سخنرانی می‌کردند.

وی ادامه داد: در راهیان نور مردم از نزدیک با صحنه‌ها و مکان‌های دفاع مقدس آشنا شده و تا اندازه‌ای در حال و هوای این مکان‌ها قرار می‌گیرند.

چمران عنوان کرد: البته در دو سال اخیر به علت شیوع کرونا و مشکلات ناشی از آن، این روند قطع شد، خوشبختانه این اقدام فرهنگی قرار است که در سال آینده از سر گرفته شود و شنیده‌ایم که دانشگاه‌ها و مدارس برنامه‌های خود را آغاز کرده‌اند.

منبع : مهر