بستری بیماران کرونایی در سمنان افزایش یافت

بستری بیماران کرونایی در سمنان افزایش یافت

کامران قدس در گفتگو با خبرنگار مهر، از افزایش بیماران کرونایی در شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان خبر داد و بیان کرد: در هفت روز منتهی به پنجم بهمن ماه سال جاری شش بیمار کرونایی در بیمارستان بستری شدند.

وی با بیان اینکه سرخه در مجموعه شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان در وضعیت نارنجی قرار دارد، افزود: گرمسار و آرادان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند و شهرستان‌های دامغان و سمنان و مهدی شهر همچنان در وضعیت زرد هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در مجموعه شهرستان‌های تابعه دانشگاه ۱۱ هزار و ۵۳ نفر به بهبودی رسیده و از بیمارستان مرخص شده‌اند، بیان کرد: ۵۰ هزار و ۷۶۳ بیمار کرونایی در این سه سال کرونایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان ثبت شده است.

به گزارش مهر، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ماسک، دوری از تجمعات و همچنین تکمیل واکسیناسیون از مهمترین توصیه‌های مسئولان بهداشت و درمان در استان سمنان است.

گفتنی است وضعیت در مجموعه شهرستان‌های دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز بهتر نیست و شاهد افزایش شیوع کرونا در شاهرود و میامی هستیم و برخی کارشناسان نگران بروز پیک هشتم کرونا در استان سمنان هستند.