بستری ۲۷ نفر براثر ابتلا به کرونا در بیمارستان اسلام آبادغرب

بستری ۲۷ نفر براثر ابتلا به کرونا در بیمارستان اسلام آبادغرب

محمدرضا نادری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق آخرین اعلام رنگ بندی کرونایی استان کرمانشاه شهرستان اسلام آبادغرب در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد و در حال حاضر ۲۷ نفر در بیمارستان شهرستان بستری هستند.

وی افزود: ۸۸ درصد جمعیت اسلام آباد غرب دز اول واکسن کرونا را تزریق کردند و از مردم درخواست می‌کنیم برای تزریق دز اول اقدام کنند تا آمار به حداقل ۹۵ درصد برسد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اسلام آبادغرب تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروز در هر ۲ بخش شهرستان اسلام آبادغرب مراکز تجمیعی تزریق واکسیناسیون و مراکز جامع سلامت فعال هستند.

نادری با اشاره به در پیش بودن چهارشنبه سوری، گفت: سوانح و حوادث تا سن ۱۸ سالگی علت اصلی مرگ و میر بوده و به همین دلیل کمیته پیشگیری از حوادث برای بحث چهارشنبه سوری فعال شده و هنوز که چهارشنبه سوری شروع نشده یک مورد آسیب دیدگی بر اثر انفجار ترقه در دست در بیمارستان بستری شده است.

وی ادامه داد: از نیروهای بسیج و انتظامی اسلام آبادغرب تقاضا داریم در چهارشنبه آخر سال که تبدیل به چهارشنبه سوزی شده است اهتمام و نظارت کافی را داشته باشند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اسلام آبادغرب بیان کرد: بیمارستان اسلام آبادغرب در تعطیلات نوروز در حالت آماده‌باش است و متخصصین در بیمارستان حضور خواهند داشت.

منبع : مهر