بلاتکلیفی خریداران سمند و تیبا/ هنوز خبری از شماره‌گذاری نیست

بلاتکلیفی خریداران سمند و تیبا/ هنوز خبری از شماره‌گذاری نیست

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سازمان ملی استاندارددر اوایل خردادماه امسال اعتبار ایمنی سه خودروی سمند، تیبا صندوقدار و تیبا ۲ را تمدید نکرده و بر این اساس این خودرو‌ها شماره گذاری نمی‌شوند.

در حال حاضر بیش از یک ماه از ممنوعیت شماره گذاری این خودروها می گذرد و هنوز تصمیم روشنی در خصوص تعیین تکلیف این خودروها و مشتریانی که هزینه این محصولات را پرداخت کرده اند نیست. 

اخیرا هم با تشدید اعتراضات نسبت به عدم تحویل سمندها به مشتریان شرکت خودروسازی ایران‌خودرو اعلام کرده است که نظر به انتشار اعلامیه سازمان ملی استاندارد در مورد خارج‌کردن خودروی سمند از خط تولید و توقف شماره‌گذاری این خودرو، این شرکت درراستای تکمیل تعهدات فروش سمند به خریداران و مجموعه‌هایی مانند تاکسیرانی، طی جلسه‌هایی با سازمان ملی استاندارد مشغول رایزنی است.

به گفته ایران خودرو تعداد فروش خودرو سمند در مقیاس محدود بوده و تمامی خودروهای تولیدی و آماده تحویل به خریداران است. عمده خودروهای فروخته شده جهت نوسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری است. این مجموعه در حال پیگیری است که هرچه سریع‌تر خودروهای تولیدی را تحویل مشتریان دهد. پس از انجام تحویل کامل خودروهای خریداری شده این خودرو سمند از خط تولید خارج و دیگر تولیدنخواهد شد.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم