به احترام استقلال کلاه از سر بردارید/ فولاد جانانه و مردانه جنگید

به احترام استقلال کلاه از سر بردارید/ فولاد جانانه و مردانه جنگید

ایمان عالمی پیشکسوت و مربی سابق آبی پوشان در واکنش به تثبیت قهرمانی این تیم در فصل بیست و یکم لیگ برتر اظهار داشت: فولاد مردانه و جانانه مقابل استقلال بازی کرد اما آبی پوشان کار را در اهواز تمام کردند و با ارائه یک بازی منطقی به آنچه می‌خواستند رسیدند.

وی افزود: استقلال این دیدار را ضربتی شروع کرد و از همان لحظه شروع مشخص شد شاگردان مجیدی عطش بالایی برای پیروزی در این بازی دارند. بازیکنان استقلال از دقایق اول جسارت بالای خودشان را نشان دادند و توانستند برتری خود را به تیم میزبان دیکته کنند.

مربی سابق آبی پوشان در خصوص غیبت تماشاگران در این بازی بیان داشت: به یک عضو نسبتاً قدیمی و کوچک از خانواده استقلال تایید می‌کنم که اهواز یکی از آبی‌ترین شهرهای ایران است و اگر حضور تماشاگر در ورزشگاه آزاد بود قطعاً هواداران پر شمار استقلال این تیم را تنها نمی‌گذاشتند و شب پر شور و فراموش نشدنی برای این تیم رقم می‌زدند.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: مجیدی در این فصل تیم خوبی را ساخت و مهم‌ترین ویژگی‌های این تیم به ثبات در روند نتیجه‌گیری و داشتن روحیه نباختن و شخصیت قهرمانی بر می‌گردد. بچه‌های ما با یک فصل نباختن کاری کردند کارستان و نامشان را در تاریخ فوتبال ایران ثبت کردند.

وی افزود: تیمی که یک فصل نمی‌بازد و با شایستگی و قاطعانه قهرمان می‌شود، قابل تمجید و احترام است و فوتبال ایران باید به احترام این تیم کلاه از سر بردارد.

عالمی خاطر نشان ساخت: خواسته عموم هواداران استقلال امروز از مجیدی و سایر اعضای تیم این است که در این ۳ بازی باقی مانده هم با همه قوا به میدان رفته و اجازه ندهند آمار بدون شکست بودن آنها از بین برود. استقلالی‌ها از تیم شان تا انتهای فصل ۹ امتیاز دیگر می‌خواهند.

به احترام استقلال کلاه از سر بردارید/ فولاد جانانه و مردانه جنگید

منبع : مهر