به بهبود شرایط امیدواریم / سپاهان را آنالیز کردیم

به بهبود شرایط امیدواریم / سپاهان را آنالیز کردیم

به گزارش خبرنگار مهر، رضا زرخانلی عصر جمعه در جمع خبرنگاران بعد از مصاف با سپاهان که با مساوی همراه بود، اظهار داشت: یک بازی فنی و خوبی از سوی دو تیم انجام شد، سپاهان در چند هفته اخیر نتایج خیلی‌خوبی کسب کرده و در جدول رتبه خوبی دارد و از لحاظ تاکتیکی تیم قابل احترام و از کادر فنی خوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه سپاهان را آنالیز کرده بودیم، افزود: با دیدگاه یک نمایش منطقی به اصفهان آمدیم، در شروع بازی در نیمه زمین قرار داشتیم اما پس از زمان‌های آغازین بازی سپاهان را تحت فشار قرار گذاشتیم و عملکرد مناسبی از خودمان ارائه دادیم.

سرمربی تیم فوتسال فردوس قم با اشاره به بدشانسی تیمش در این بازی ادامه داد: یک پنالتی از دست دادیم چند فرصت در هر دو نیمه هدر دادیم و از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم وگرنه می‌توانستیم برنده بازی باشیم. این پنج یا ششمین هفته‌ای است که در ثانیه‌های پایانی بازی برد را با تساوی عوض می‌کنیم.

وی تصریح کرد: جمع امتیازات از دست رفته‌مان در بازی‌های اخیر به ۱۰ امتیاز رسید، ما باید هم‌اکنون ۳۲ امتیاز داشته باشیم اما از دست دادن پیروزی‌هایمان مانع از قرار گرفتن در جایگاه خوب برای ما شده است.

زرخانلی ابراز داشت: با پیروزی در دیدار امروز می‌توانستیم خودمان را دو پله در جدول بالا ببریم و رتبه‌مان تک‌رقمی شود اما کم‌تجربگی باعث شده نتایج دلخواهمان را کسب نکنیم.

وی خاطر نشان کرد: به روزهای آینده امیدواریم و خودمان را بهتر می‌کنیم تا در جدول رده‌بندی شرایط‌مان را بهبود بخشیم.

منبع : مهر