به دلیل اختلاف نظر دو بازیکن کنار رفتند/ باید آسیب شناسی کنیم

به دلیل اختلاف نظر دو بازیکن کنار رفتند/ باید آسیب شناسی کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر والیبال تیم هورسان رامسر، تنها تیم بدون پیروزی مسابقات میهمان تیم پاس گرگان خواهد بود. هورسان با ۴ شکست در قعر جدول رده بندی قرار دارد و به دنبال نخستین برد خود است.

پس از کسب چهار شکست متوالی تیم هورسان، جلسه مدیر عامل این باشگاه با سرمربی برگزار و تصمیم به ادامه همکاری گرفته شد اما دو بازیکن فعلا از لیست تیم خارج شدند تا جلسات آسیب شناسی برگزار شود.

فرشاد سعیدی، سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر در گفتگو با خبرنگار مهر درباره نتایج ضعیف تیمش گفت: متاسفانه چهاربازی با شکست همراه شد، روند بازیکنان بازی به بازی بهتر شد ولی نتایح قابل نبود چرا که برد مهم است. مردم رامسر پیروزی می خواهند، امیدوارم روند طوری پیش رود که بتوانیم مردم شهرمان را خوشحال کنیم.

وی درباره بازی مقابل پاس گرگان گفت: پاس هفته چهارم بازی قابل قبولی مقابل تیم سیرجان داشته است و با روحیه بهتری نسبت به ما در بازی حاضر خواهد شد. ما نیز جلسه با حضور مدیرعامل و بازیکنان برگزار کردیم و سعی کردیم شرایط روحی و روانی بازیکنان را بهبود بخشیم. مدیرعامل نیز اعتماد کرد تا به کارمان ادامه دهیم و مدیونشان هستیم. با تمام توان و همدل تر از گذشته با بازیکنان و تیم ادامه خواهیم داد.

سرمربی تیم والیبال هورسان درباره کنار گذاشتن دو بازیکن از تیم گفت: فعلا این دو بازیکن کنار گذاشته شده اند تا آسیب شناسی صورت گیرد. هنوز به تصمیم و نتیجه نهایی نرسیده ایم. همانطور که چند نفر برای جایگزینی من پیشقدم شده بودند اما مدیر عامل متوجه شد که حواشی ایجاد کرده اند. درباره بازیکنان نیز مشکل خاصی وجود ندارد. فعلا کنار گذاشته شدند تا مسائل بررسی شود. مشکل خاصی نیست و فقط کمی اختلاف نظر وجود دارد.

منبع : مهر