به نمایندگی از ایران می‌جنگیم/ ارائه بهترین عملکرد هدف ماست

به نمایندگی از ایران می‌جنگیم/ ارائه بهترین عملکرد هدف ماست

به گزارش خبرنگار مهر، گئورگی ولسیانی در نشست خبری پیش از مصاف با پاختاکور در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اولین بار است که به کشور عربستان سفر می‌کنم و این سفر باعث افتخار من بود، عربستان کشور بسیار خوبی است و حضور در اینجا برای بازی‌های آسیایی خوب است.

وی افزود: ما یک گروه سخت داریم، اما آنالیزهای کاملی از همه تیم‌های مقابل از جمله پاختاکور انجام دادیم و نیامدیم اینجا که فقط بازی‌ها را ببریم و به مرحله بعدی برویم بلکه آمدیم که تلاش کنیم بهترین عملکرد خود را در این بازی‌ها ارائه دهیم.

مدافع تیم فوتبال سپاهان در واکنش به سوالی مبنی بر تاکتیک تیمی تصریح کرد: من نمی‌آیم اینجا که تاکتیک تیمم را با شما در میان بگذارم (با خنده)، همانطور که گفتم تمام تلاش خود را کردیم و برای این بازی‌ها آماده هستیم و در ایران برخورد با مهاجمان بلند قامت طبیعی است.

وی اضافه کرد: تیم ما از لحاظ روحی، فیزیکی و جسمی و حتی تاکتیکی در شرایط کامل است و تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد خودمان را نشان بدهیم.

ولسیانی تصریح کرد: ما یکی از بهترین تیم‌های ایرانی هستیم که در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا فوتبال ایران را نمایندگی می‌کنیم. بنابراین تمام تلاش خود برای ارائه بهترین نمایش‌مان را انجام خواهیم داد.

منبع : مهر