بیش از ۲۳هزار میلیارد تومان کالا تعیین تکلیف شده است

بیش از ۲۳هزار میلیارد تومان کالا تعیین تکلیف شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سیدعبدالمجید اجتهادی در بازدید دادستان تهران از انبارهای اموال تملیکی بیان داشت: بیش از ۷۰۰ درصد افزایش فروش داشته ایم که بیش از ۸ هزار میلیارد تومان فروش است به طوری که در دوره مشابه گذشته هزار میلیارد تومان فروش داشته ایم. رئیس سازمان اموال تملیکی بیان کرد: در مزایده روز گذشته برای اولین بار هزار و ۲۵۴ میلیارد تومان در یک مزایده کالا فروخته شده است.

وی بیان کرد: در یک سال گذشته اقدامات فوق العاده ای انجام شده است به طوری که کالاهای رسوبی ۱۵ الی ۲۰ سال گذشته در انبارها تعیین تکلیف شده است. اجتهادی اظهار کرد: خودروهای بالای ۲ هزار و ۵۰۰ سی سی امکان فروش از طریق مزایده را ندارد و خودروهای قاچاق زیر ۲ هزار و ۵۰۰ سی سی در شرایط فعلی طبق مکاتبه وزارت صنعت، معدن و تجارت امکان شماره گذاری ملی ندارد بنابراین از طریق مزایده نمی‌توانیم فروش داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در ادامه افزود: موتور سیکلت های ۲۵۰ سی سی قابلیت فروش به صورت عموم را ندارد و در موتور سیکلت های زیر ۲۵۰ سی سی مشکل فروش از طریق مزایده را نداریم ولی عمده موتور سیکلت های موجود در اموال تملیکی بالای ۲۵۰ سی سی است.

گفتنی است؛ دادستان تهران در راستای تعیین تکلیف خودروها و موتور سیکلت های موجود در سازمان اموال تملیکی خطاب به رئیس سازمان اموال تملیکی گفت: پیشنهادات خود را اعلام کنید تا پیگیرها و تصمیم گیرهای لازم را اتخاذ کنیم تا تعیین تکلیف این کالاها نیز صورت گیرد.