بیک‌لیک‌لی: رقابت با تیم چند صد میلیاردی راضی‌کننده بود

بیک‌لیک‌لی: رقابت با تیم چند صد میلیاردی راضی‌کننده بود

نیکا بیک‌لیک‌لی پس از شکست شاگردانش برابر شیمیدر قم به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، گفت: من از بازی شاگردانم برابر شیمیدر قم خیلی راضی بودم، چون با ابزاری که در اختیار داشتیم و بازیکنان بومی و یکی دو بازیکن با تجربه‌تر فکر می‌کنم بازی زیبا و قابل قبولی نشان دادیم.

وی ادامه داد: بازی یک طرفه‌ای نبود و قشنگی‌های خودش را داشت. در بازی دور برگشت اختلاف امتیازمان با شیمیدر قم کمتر شد من از عملکرد شاگردانم راضی هستم و از تمام بازیکنان استفاده کردیم اگر تابلوی نتایج را نگاه نمی‌کردید تماشاگر بازی یک طرفه نبودید.

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر قم با بیان این مطلب که شاگردانش بازی رضایت‌بخشی برابر تیم سرمایه‌دار شیمیدر قم داشته‌اند، خاطرنشان کرد: تیم چند صد میلیونی ما با تیم چند صد میلیاردی رقابت داشت که فکر می‌کنم خیلی راضی کننده بود. تیم‌های سرمایه‌دار لیگ حق دارند که از سرمایه خود استفاده کنند و برای کسب عنوان قهرمانی بجنگند.

وی با اشاره به ظرفیت تیمش در لیگ امسال افزود: ما تیم‌مان را با 80 درصد ترکیب بومی برای حضور در مرحله پلی آف بسته بودیم و اولین هدف‌مان حضور در مرحله پلی آف بود و فکر می‌کنم آبرومندانه و فقط با دو باختی که از دو تیم شیمیدر قم و گروه بهمن داشته‌ایم به مرحله پلی آف صعود کرده‌ایم.

بیک لیک لی در پایان یادآور شد: در حال حاضر در رده دوم جدول رده‌بندی قرار داریم، اما بعد از تیم‌های شیمیدر قم و گروه بهمن قرار می‌گیریم، چون سه تیم دیگر را در دیدار رفت و برگشت بردیم و با پیروزی برابر امرتات سومی‌مان را در گروه اول قطعی کرده‌ایم و به مرحله پلی آف صعود می‌کنیم.

 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم