تبریک مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به‌ مناسبت هفته نیروی انتظامی

تبریک مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به‌ مناسبت هفته نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، سید جواد سلیمانی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به خدمتگزاران و تلاشگران عرصه امنیت و پلیس راهور کشور تبریک گفت.

متن پیام سید جواد سلیمانی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به همه خدمتگزاران عرصه امنیت جامعه به ویژه خدمتگزاران مردم در پلیس راهور تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

پیشرفت، تعالی، توسعه و شکوفایی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، علمی و اجتماعی تنها با زیربنا قراردادن امنیت کلی جامعه محقق می‌شود و در این میان نیروهای خدمتگزار نظامی و انتظامی در برقراری این امنیت پایدار، محوی ترین و حیاتی ترین نقش را بر عهده دارند.

دلاورمردان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با مجاهدت‌های مستمر خود، بستر امن زندگی و امنیت پایدار در ایران اسلامی را برای کار و فعالیت ملت ایران در جهت رشد و توسعه فراهم ساخته و تبدیل به مأمن امن آحاد جامعه و لنگرگاه ایجاد ثبات و آرامش در درون مرزهای این سرزمین پر افتخار شده‌اند.

همکاری و همدلی دلسوزانه و مشفقانه نیروهای خدوم انتظامی به‌ویژه در پلیس راهور با صنعتگران عرصه خودروسازی به‌ویژه گروه خودروسازی سایپا در زمینه‌های مختلف، نمایانگر عزم و اراده این نیرو در کمک به جریان تولید ملی و حمایت از کارگران و صنعتگران ایرانی است.

اینجانب به نمایندگی از همکارانم در گروه خودروسازی سایپا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و ایثارگران نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به همه سبزپوشان عرصه امنیت جامعه تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیق روزافزون این عزیزان را در خدمت به انقلاب اسلامی و ملت شهیدپرور ایران از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

منبع : مهر