تبعات شکایت رئال مادرید از بارسلونا؛ لاپورتا ضیافت شام را لغو کرد، پرس قید ال‌کلاسیکو را زد

تبعات شکایت رئال مادرید از بارسلونا؛ لاپورتا ضیافت شام را لغو کرد، پرس قید ال‌کلاسیکو را زد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه اسپورت کاتالونیا از عدم حضور فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید در ورزشگاه نوکمپ برای تماشای بازی امشب (یکشنبه) کهکشانی‌ها برابر بارسلونا در هفته بیست‌و‌ششم لالیگا خبر داد.

به نوشته اسپورت، ظاهراً از زمانی که باشگاه رئال مادرید پیگیر پرونده اتهام بارسایی‌ها به رشوه دادن به نایب رئیس پیشین کمیته داور فوتبال اسپانیا شده‌اند، روابط میان دو باشگاه هم دچار تنش‌ شده است. پرس و لاپورتا تا پیش از این ماجرا به خاطر قرار داشتن در جبهه‌ای مشترک برای راه‌اندازی سوپرلیگ اروپا و جنگ با خاویر تباس رئیس لالیگا، روابط خوبی با یکدیگر داشتند اما شکایت رئالی‌ها از بارسلونا در مورد پرونده رشوه دادن به نایب رئیس پیشین کمیته داوران، نوع روابط میان طرفین را تغییر داده است.

در همین راستا نشریه موندودپورتیووی کاتالونیا نوشته است که در پی شکایت رئالی‌‌ها از بارسلونا در مورد پرونده «نگریرا»،خوان لاپورتا ضیافت شامی سنتی که به طور معمول قبل از ال‌کلاسیکو برگزار می‌شد را لغو کرده و این تصمیم او هم به همتای مادریدی‌اش برخورده است. به همین دلیل باشگاه رئال مادرید در نامه‌ای رسمی به باشگاه کاتالان از عدم حضور پرس در ورزشگاه نوکمپ خبر داده و به این ترتیب برخلاف همیشه که رؤسای دو باشگاه کنار یکدیگر بازی را تماشا می‌کنند، لاپورتا امشب به تنهایی روی سکوهای نوکمپ نظاره‌گر چهارمین ال‌کلاسیکوی فصل خواهد بود.

انتهای پیام/