تشکر حسینی از خبرنگاران/ حضور هواداران تراکتور مقابل ورزشگاه

تشکر حسینی از خبرنگاران/ حضور هواداران تراکتور مقابل ورزشگاه

به گزارش خبرنگار مهر مهر دیدار دو تیم استقلال و تراکتور از ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

ترکیب تیم فوتبال استقلال در مصاف با تواکتور: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری، مهدی مهدی‌پور، پیمان بابایی، کوین یامگا و ارسلان مطهری.

حاشیه‌های قبل از این دیدار را در زیر خواهید خواند:

*حسین حسینی به محض ورود به زمین چمن برای گرم کردن از خبرنگاران بابت حضورشان در این سرما تشکر کرد و گفت: خسته نباشید می گویم به شماها که در این هوای سرد برای پوشش بازی حضور پیدا کردید.

*حدود ۵۰ تن از هواداران تراکتور مقابل در ورزشگاه حضور داشتند و با دیدن اتوبوس تیم محبوبشان از بازیکنان این تیم خواستند همچون هفته گذشته این بار هم استقلال را در تهران شکست دهند.

*چند تن از بازیکنان استقلال و تراکتور به محض دیدن همدیگر با یکدیگر خوش و بش کردند.

*کادر فنی تراکتور دقایقی با بازیکنانی که قرار است به طور ثابت در زمین حضور پیدا کنند صحبت کرد و از آنان خواست با تمام توان مقابل استقلال بازی کنند.

*بازیکنان تراکتور مدعی بودند که امروز هم استقلال را شکست داده و به مرحله بعد جام حذفی صعود خواهند کرد.

*سرمای شدید هوا باعث شده بود تا مربیان بدنساز دو تیم از بازیکنان بخواهند بدنهای خوب را خوب گرم کرده تا دچار آسیب دیدگی نشوند.

*حدود ۵ نفر که مشخص نبود از کجا وارد ورزشگاه شده بودند توسط نیروی انتظامی از مجموعه خارج شدند.

*خسرو حیدری مربی استقلال هنگام گرم کردن از بازیکنان استقلال خواست فقط تمرکزشان بر روی پیروزی در این دیدار باشد و وارد حاشیه‌ها نشده تا بتوانند با آرامش بازی کرده و برنده این دیدار باشند.

*حسین حسینی که انتقادهای زیادی از او در دیدار قبل شده بود با روحیه بسیار خوب تمرین می‌کرد تا آماده یک بازی حساس برابر تراکتور شود.

*بارش برق در دقایق قبل از شروع بازی باعث شد تا بازیکنان نسبت به شرایط هوایی گله داشته و یکی از دلایل شکست در تبریز را همین هوای سرد بدانند.