تشکیل سازمان لیگ در فدراسیون بولینگ و بیلیارد

تشکیل سازمان لیگ در فدراسیون بولینگ و بیلیارد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، علی سلطانپور دبیرکل فدراسیون پس از تشکیل مجمع فوق العاده فدراسیون عنوان کرد: خوشبختانه دستورالعمل کمیسیون های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون با حداکثر آرا به تصویب مجمع عمومی رسید و به امید خدا تابستان سال آینده انتخابات این ۳ کمیسیون را برگزار خواهیم کرد.

دبیر کل فدراسیون تصریح کرد: از دیگر مصوبات مهم مجمع موضوع راه اندازی سازمان لیگ رشته های بیلیاردی بود که در جلسات متعدد، تخصصی و با به کارگیری نظر صاحب نظران این رشته ها تدوین شد و امیدواریم پس از تکمیل چارت این سازمان از سال آینده شاهد مسابقات لیگ اسنوکر و بیلیارد باشیم.

وی ادامه داد: مسابقات لیگ کشوری با رویکرد حرفه ای از یکسو می تواند انگیزه بازیکنان را افزایش دهد و از سویی دیگر ورود باشگاه های معتبر به لیگ اسنوکر و بیلیارد می تواند آغاز فصل جدیدی در این رشته ها در حوزه قهرمانی باشد و فرصت های ارزشمندی را در اختیار ورزشکاران این رشته ها قرار دهند.

سلطانپور در پایان گفت: اسفند ماه سال جاری دو رویداد بزرگ آسیایی و جهانی را به میزبانی کشور قطر در پیش روی داریم و برای دختران و پسران تیم ملی اسنوکر آرزوی موفقیت و درخشش در رویدادهای آتی را دارم. ورزشکاران شایسته ای که به مسابقات برون مرزی اعزام می شوند در اردوهای متعددی حضور داشتند و سرمربی و مربیان این تیم ها رضایت مطلوبی از ممارست و اهتمام ورزشکاران داشته اند.

منبع : مهر