تقابل مدعیان در روز بازگشت ملی پوشان

تقابل مدعیان در روز بازگشت ملی پوشان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دیدارهای هفته هفتم تا نهم از گروه اول و هفته‌های ششم و هفتم از گروه دوم لیگ دسته یک جوانان و بزرگسالان بانوان (جام کوثر) گرامیداشت شهیده شاخص کشور «فاطمه اسدی»، طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۵ و ۱۶ آذرماه به میزبانی خانه تکواندو برگزار خواهد شد.

در مهم‌ترین دیدارهای گروه اول تیم صدرجدولی لوازم خانگی کن برابر تیم رده سومی لوکس شمشیری یاس صف آرایی می‌کند. فاصله اندک امتیازات ۲ تیم و حضور ملی پوشان حساسیت‌های این بازی را دوچندان بالا برده است. در گروه دوم نیز تیم صدرنشین بیمه تجارت نو در هفته ششم به مصاف تیم دوم جدول یعنی پارت نوین می‌رود. تیم اعظم درستی تا به اینجای رقابت‌ها در قامت مدعی ظاهر شده است و در نظر دارد نایب قهرمان فصل گذشته جام کوثر را به چالش بکشد.

در گروه اول تیم‌های هیأت تکواندو سیستان و بلوچستان، فرمانیه، هیأت تکواندو استان کرمان، لوکس شمشیری یاس، شرکت رنگ سازی آئینه، هیأت تکواندو البرز، قهرمانان، تالار رستوران پارسیا و لوازم خانگی کن حضور دارند و تا پایان هفته ششم، لوازم خانگی کن با ۱۵ امتیاز و تفاضل ۲۸ صدرنشین است و فرمانیه با همین تعداد امتیاز و تفاضل ۲۴ در رده دوم جدول جای گرفت؛ لوکس شمشیری یاس نیز با ۱۲ امتیاز سوم شد.

در گروه دوم نیز ۸ تیم پایگاه سلامتی رها، پارت نوین، باشگاه پیمان، هدفسازان، بارمان ابزار و یراق توسن، آینده سازان لوازم خانگی کن، باشگاه حضرت سیدوالشهدا اهواز و بیمه تجارت نو حاضر هستند که تا پایان هفته پنجم بیمه تجارت نو با ۱۵ امتیاز صدرنشین شد؛ پارت نوین با ۱۰ امتیاز در رده دوم و پایگاه سلامتی رها نیز با ۷ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

برنامه رقابت‌های گروه اول به شرح ذیل است:

هفته هفتم:
قهرمانان – فرمانیه
شرکت رنگ سازی آئینه – لوکس شمشیری یاس

هفته هشتم:
تالار رستوران هتل پارسیا – فرمانیه
لوازم خانگی کن – لوکس شمشیری یاس
قهرمانان – شرکت رنگ سازی آئینه

هفته نهم:
هیأت تکواندو البرز – لوکس شمشیری یاس
تالار رستوران هتل پارسیا – شرکت رنگ سازی آئینه
لوازم خانگی کن – قهرمانان

برنامه رقابت‌های گروه دوم به شرح ذیل است:

هفته ششم:
پایگاه سلامتی رها – بارمان ابزار و یراق توسن
بیمه تجارت نو – پارت نوین
آینده سازان لوازم خانگی کن – هدفسازان

هفته هفتم:
پایگاه سلامتی رها – باشگاه پیمان
بارمان ابزار و یراق توسن – پارت نوین
بیمه تجارت نو – آینده سازان لوازم خانگی کن

منبع : مهر