تلاش بی‌فرجام برای نجات سگ در شاهرود/ جوان ۳۲ ساله جان باخت

تلاش بی‌فرجام برای نجات سگ در شاهرود/ جوان ۳۲ ساله جان باخت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی کریمی بعد از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود با بیان اینکه ساعاتی پیش خبر غرق شدن فردی حوالی روستای ابر از توابع بخش بسطام به نیروی انتظامی گزارش شد، ابراز داشت: بلافاصله مأموران و عوامل امدادی در محل حاضر و تحقیقات پیرامون موضوع صورت گرفت.

وی ضمن بیان اینکه چوپانی در محل حادثه به مأموران گفت که ساعاتی قبل فردی را در حال نجات یک سگ در استخر ذخیره آب دیده است، افزود: در پی این اظهارات مأموران آتش نشانی برای جستجوی فرد مفقود شده در زیر سطح آب استخر اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شاهرود با بیان اینکه عملیات چهار ساعت به طول انجامید، ابراز داشت: با تلاش غواصان آتش نشانی در عمق چند متری، سرانجام پیکر بی‌جان این فرد را کشف و به بیرون از آب انتقال یافت که متأسفانه باید گفت این بی احتیاطی منجر به مرگ این جوان ۳۲ ساله شده است.

کریمی با بیان اینکه طی عملیات دیگری دو تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب تاغ قاچاق در دو مأموریت پلیسی توسط مأموران کلانتری ۱۴ رویان شاهرود کشف و ضبط شد، تصریح کرد: مأموران گشت هنگام گشت زنی سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پراید مظنون و به راننده خودرو دستور توقف دادند.

وی از توقیف دو خودرو مذکور خبر داد و افزود: این تعداد محموله چوب تاغ توسط مأموران شناسایی و متهمان برای تحقیقات بعدی به مقامات قضائی شهرستان تحویل داده شدند.

منبع : مهر