تلاش چهار تیم برای صعود به مرحله بعد لیگ برتر تکواندو

تلاش چهار تیم برای صعود به مرحله بعد لیگ برتر تکواندو

به گزارش خبرنگار مهر، در گروه دوم این مسابقات تیم‌های لوازم خانگی کن، صنعت مس کرمان، پالایش نفت آبادان، پاس، معتمد و پارسیان البرز در گروه دوم قرار دارند که برای قرار گرفتن در جمع تیم‌های صعود کننده فردا به مصاف هم می‌روند و جالب آنکه روی کاغذ هر شش تیم شانس صعود دارند.

پالایش نفت آبادان صدرنشین شش امتیازی این گروه در روزی سخت ابتدا با مس کرمان و سپس با لوازم خانگی کن دیدار می‌کند و در ادامه باید به مصاف پاس برود. شاگردان گودرزی برای رفتن به دور بعد باید حداقل سه امتیاز از این سه بازی کسب کنند.

«کن» چهار امتیازی هم قبل از دیدار با پالایش نفت به مصاف پاس می‌رود و در بازی آخر با پارسیان البرز پیکار می‌کند که به نظر می‌رسد صعود شاگردان زوار از این گروه محتمل به نظر برسد. پاسی‌ها هم که چهار امتیازی هستند در دیدار با کن و پالایش تکلیف صعود خود را مشخص خواهند کرد.

اما مس کرمان که در روزهای پایانی نقل و انتقالات قلع و قمع شد و ملی پوشان را از دست داد برای صعود کار راحت تری پیش رو دارد. شاگردان مجید عبدالرشیدی که هم اکنون با دو امتیاز مکان چهارم جدول را در اختیار دارند کار خود را با دیدار برابر پالایش نفت آغاز می‌کنند و سپس با پارسیان البرز و در ادامه به دیدار معتمد می‌روند.

از گروه نخست این رقابتها تیم‌های مس سونگون، دانشگاه آزاد و شهرداری ورامین به مرحله بعد صعود کرده‌اند و از این گروه نیز سه تیم به جمع تیم‌های مرحله بعد راه پیدا خواهند کرد.

برنامه کامل مسابقات لیگ برتر در گروه دوم:

هفته سوم:

پاس – لوازم خانگی کن

پالایش نفت آبادان – مس کرمان

معتمد – پارسیان البرز

هفته چهارم:

پاس – معتمد

پالایش نفت آبادان – لوازم خانگی کن

پارسیان البرز- مس کرمان

هفته پنجم:

پاس – پالایش نفت آبادان

معتمد – مس کرمان

لوازم خانگی کن – پارسیان البرز

منبع : مهر