تمهیدات مترو تهران برای برگزاری مراسم عرفه و عید قربان

تمهیدات مترو تهران برای برگزاری مراسم عرفه و عید قربان

به گزارش خبرگزار مهر، احسان حامد مقدم گفت: مترو تهران برای تسهیل در تردد شرکت کنندگان در مراسم معنوی دعای روز عرفه و همچنین نماز عید قربان در مصلای امام خمینی (ره) سرویس دهی ویژه‌ای در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه امروز و همزمان با برگزاری دعای عرفه، فاصله حرکت قطارها در خطوط ۱ و ۲ و ۴ هر چهار دقیقه یک بار خواهد بود و خط ۳ نیز با فاصله حرکت ۶ دقیقه سرویس دهی می‌کنند افزود: تردد مسافران در تمام ایستگاه‌های متروی تهران به صورت لحظه‌ای رصد می‌شود و در صورت ازدحام، قطار فوق‌العاده اعزام خواهد شد.

حامد مقدم در خصوص سرویس دهی مترو تهران به نمازگزاران روز عید قربان گفت: در روز یکشنبه ۱۹ تیرماه، حرکت قطارهای مترو در خطوط ۱ و ۲ و ۳ و ۴ نیم ساعت زودتر از برنامه ایام تعطیل و از ساعت ۵:۳۰ آغاز می‌شود.

مدیر ارتباطات و امور بین شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه در زمان برگزاری نماز عید قربان میزان سرویس دهی در این خطوط نیز افزایش می‌یابد افزود: فاصله حرکت قطارها در خطوط ۱ و ۲ و ۴ از ساعت ۵:۳۰ الی ۹ صبح هر ۵ دقیقه یک بار خواهد بود. همچنین در خط سه فاصله حرکت از ۱۰ دقیقه به ۹ دقیقه کاهش می‌یابد.

حامد مقدم تصریح کرد: در تمام خطوط آمادگی برای اعزام قطار فوق‌العاده در زمان ازدحام جمعیت در ایستگاه‌ها وجود دارد.

منبع : مهر