تهران قهرمان مسابقات کانوپولوی زنان و مردان ایران شد

تهران قهرمان مسابقات کانوپولوی زنان و مردان ایران شد

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات کانوپولوی قهرمانی کشور به مدت چهار روز در دریاچه آزادی و اردوگاه شهید رسولی نوشهر و در دو بخش زنان و مردان برگزار شد که در پایان هر دو بخش تیم تهران بر سکوی نخست ایستاد. در بخش بانوان مسابقات به میزبانی هیأت مازندران و با حضور تیم‌های خراسان‌رضوی، فارس، یزد، زنجان، مرکزی، مازندران، تهران، لرستان، چهارمحال و بختیاری و البرز در استخر شهید رسولی نوشهر برگزار شد.

دو تیم تهران و مرکزی در فینال رقابت‌های بانوان به مصاف هم رفتند و تیم تهران موفق شد با نتیجه ۶ بر صفر مرکزی را از پیش رو بردارد و قهرمان مسابقات شود. تیم مرکزی نیز عنوان نایب قهرمانی مسابقات را به دست آورد. دیدار رده‌بندی بین تیم میزبان مازندران و البرز برگزار شد که این دیدار با نتیجه ۱۴ بر صفر به سود مازندران به پایان رسید و تیم مازندران مقام سوم را از آن خود کرد. تیم البرز نیز در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

مسابقات قهرمانی کشور کانوپولوی مردان به میزبانی هیأت قایقرانی استان تهران و با حضور ۱۶ تیم کرمانشاه، کردستان، البرز، فارس، یزد، اردبیل، آذربایجان‌شرقی، زنجان، گیلان، خوزستان، مرکزی، مازندران، همدان، تهران، لرستان و اصفهان در دریاچه آزادی برگزار شد. در رقابت فینال تیم تهران ۵ بر ۲ کرمانشاه را شکست داد و قهرمان شد و تیم کرمانشاه عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد. در دیدار رده‌بندی هم تیم مازندران ۱۰ بر ۲ اردبیل را برد تا بر سکوی سومی قرار بگیرد.