تور جهانی تنیس زیر 18 سال| قوام و زینالی به فینال رسیدند/ نایب قهرمانی تیم های دو نفره دختران و پسران ایران

تور جهانی تنیس زیر 18 سال| قوام و زینالی به فینال رسیدند/ نایب قهرمانی تیم های دو نفره دختران و پسران ایران

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در مرحله نیمه نهایی مسابقات تور جهانی زیر ۱۸ سال در کیش، رومینا زینالی و امیرعلی قوام در بخش انفرادی به فینال راه یافتند. در بخش دو نفره نیز تیم دختران و پسران کشورمان به عنوان نایب قهرمانی دست یافتند.

نتایج مرحله نیمه نهایی به شرح زیر است:
امیرعلی قوام – کسری رحمانی (۶ بر ۴ و ۶ بر ۴ قوام)
 الیاس میلاد فهیم از آمریکا صفر – سلیمان دنیز گورسوی از ترکیه 2 (7 بر6 و 6 بر 2 گورسوی)
در بخش بانوان نیز رومینا زینالی با توجه به عدم حاضر شدن نیسان جان از ترکیه به دیدار پایانی راه یافت.
آدا پینارا کاراباجاک از ترکیه ۲ بر یک و با امتیازات یک-۶، ۶-۴ و ۳-۶ مقابل رحما جندوبی از تونس به پیروزی رسید و فینالیست شد.
تیم امیرعلی قوام – کسری رحمانی برابر تیم الیاس فهیم از آمریکا – یونس طلاور از ایران‌ قرار گرفت و با نتیجه 2 بر صفر و با نتیجه 2-6 و 3-6 شکست خورد و به‌عنوان نایب قهرمانی دست یافت. تیم سامان رضاییان – فردی تانگال و تیم سامیار الیاسی – علیرضا گلزاد هم عنوان مشترک سوم را کسب کردند.
در بخش دختران نیز تیم درسا چراغی از ایران و ادا نونانوقلو از ترکیه به مصاف نیسا بلوت و کاراباجاک از ترکیه رفت و با نتیجه ۲ بر صفر و با نتایج یک-۶ و۲-۶ شکست خورده و به عنوان نایب قهرمانی دست یافتند. تیم رحما جندوبی از تونس – ایندیرا لپاژ از بلژیک و تیم دافنه آرباکان – زینب آرباکان از ترکیه به‌عنوان مشترک سوم دست یافتند.
مسابقات فینال نیز از ساعت ۱۱ فردا (شنبه) در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار خواهد شد.

در این دوره از رقابت‌ها که با سرداوری سینا ابراهیمیان سرداور نشان سفید کشورمان انجام می‌‎شود، 120 تنیسور از کشورهای ایران، آمریکا، پاکستان، مالی، ترکیه، بلژیک و اسپانیا حضور دارند.

گفتنی است؛ در هفته نخست این مسابقات ۱۲۰ تنیسور حضور داشتند که در نهایت نماینده آمریکا در بخش پسران‌ و‌ نماینده بلژیک در بخش دختران موفق به کسب عناوین قهرمانی شدند. هفته دوم این رقابت‌ها  نیز تا روز 16 بهمن ادامه دارد.

 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم