توضیح آلگری درباره مشاجره‌اش با دیبالا و آینده ستاره آرژانتینی در یوونتوس

توضیح آلگری درباره مشاجره‌اش با دیبالا و آینده ستاره آرژانتینی در یوونتوس

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از انتشار شایعه درگیری لفظی پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس با سرمربی خود ماسیمیلیانو آلگری، دلیلی دیگری برای غیرمحتمل‌تر شدن تمدید قرارداد شماره 10 بانوی پیر شکل گرفت.

یوونتوس شب گذشته (یکشنبه) در هفته سی‌ام سری A موفق شد میهمان خود تیم سالرنیتانا را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد که گل اول این بازی توسط پائولو دیبالا به ثمر رسید. این اولین حضور دیبالا در ترکیب اصلی بانوی پیر پس از چندین هفته دوری از میادین و 2 روز پس از انتشار خبر مشاجره‌اش با آلگری بود.

آلگری پس از بازی تأکید کرد که ماجرای مشاجره‌اش با دیبالا چندان جدی نبوده اما حاضر نشد بابت ماندن این بازیکن ملی‌پوش در یوونتوس تضمین بدهد.

او گفت: رابطه من با پائولو و دیگر بازیکنان خوب است. صحبت بین ما هم چیزی جز تبادل نظر نبود. من همیشه آدم رکی بوده‌ام اما این به صلاح بازیکنانم است و آنها می‌دانند که از حمایت من برخوردار هستند. پائولو یک پسر بچه بود که از پالرمو به یوونتوس پیوست و حالا یک بازیکن فوق‌العاده شده است. ما هیچ مشکلی با او نداریم.

آلگری در ادامه درباره اینکه آیا احتمال دارد دیبالا از ابتدای ماه جولای (با تمام شدن قراردادش) دیگر بازیکن یوونتوس نباشد، تأکید کرد: من نمی‌دانم که آیا او فصل آینده بازیکن یوونتوس خواهد بود یا نه. این مسئله به باشگاه مربوط می‌شود. البته من اغلب اوقات با باشگاه درباره بازیکنان صحبت می‌کنم، نه فقط درباره پائولو که قراردادش رو به پایان است بلکه درباره برناردسکی، دی‌شیلیو، پرین و کوادرادو. وطیفه من این است که در این هفته‌های پایانی فصل کاری کنم که تیم عملکرد خوبی داشته باشد. من می‌توانم ارزیابی‌ام از عملکرد بازیکنان را به باشگاه ارائه کنم اما زمانی بحث تمدید قرارداد‌ها و خواسته‌های بازیکنان و سایر مسائل پیش می‌آید، دیگر باشگاه با آنها طرف است.

 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم