تکنیک نفتی‌ها برزیلی است / ‏به‬ دنبال ۳ امتیاز بازی هستیم

تکنیک نفتی‌ها برزیلی است / ‏به‬ دنبال ۳ امتیاز بازی هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، خوزه مورایس شامگاه امروز چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش با تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار کرد: خبرنگاران افراد مهمی هستند چون اطلاعاتی را که در خصوص فوتبال است، پوشش می‌دهند. فوتبال مانند مهمانی ورزشی است و همه ما مهمانی را دوست داریم.

وی افزود: دوست دارم مردم بیایند و از دیدن فوتبال لذت ببرند اما نمی‌دانم چه وقت این اتفاق رخ می‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان ادامه داد: من اولین بار است که وارد آبادان می‌شوم، این شهر از شهرهای زیبای ایران است و اگر موقعیت داشته باشم حتماً می‌روم تا زیبایی‌هایش را می‌بینم.

مورایس عنوان کرد: بازی زیبایی‌های خاص خودش را دارد و دو تیم از دو شهر متفاوت ایران هستند.

وی گفت: احترام خاصی برای تیم حریف قائلم و شنیدم تیم برزیلی ایران است و برایم خیلی جالب بود و فکر می‌کنم آبادان در جایگاه درست قرار دارد و شاید برزیل به آنجا رفته است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بیان کرد: تکنیک تیم صنعت نفت نیز برزیلی است و ما هم به عنوان سپاهان هدف‌های خود را داریم و دنبال ۳ امتیاز این بازی هستیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا بازیکن محروم و یا مصدوم دارید، توضیح داد: بله چند بازیکن مصدوم و اخیراً نیز یکی از بازیکنانمان ویروس گرفته است ولی می‌دانید که بخشی از زندگی است و باید از آن عبور کنیم و با داشته‌هایمان به سمت جلو برویم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: همه‌ی بازیکنانی را که برای بازی فردا باید در اختیار داشته باشیم، داریم.

منبع : مهر