تکواندو نوجوانان جهان| عباسی به مدال طلا رسید؛ شادلو و حقیقی حذف شدند / پایان کار نمایندگان ایران با کسب 6 مدال طلا و 2 نقره

تکواندو نوجوانان جهان| عباسی به مدال طلا رسید؛ شادلو و حقیقی حذف شدند / پایان کار نمایندگان ایران با کسب 6 مدال طلا و 2 نقره

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز پایانی مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان امروز(یکشنبه – ۱۵ مردادماه) در شهر “صوفیه” بلغارستان با برگزاری رقابت‌های اوزان 68-  و 68+ کیلوگرم در گروه دختران و 78+ کیلوگرم در گروه پسران برگزار شد که تیم ملی در هر 3 وزن، نماینده داشت. نیوشا شادلو و الهام حقیقی از دست یابی به مدال بازماندند و ابوالفضل عباسی با غلبه بر حریفان و بدون از دست دادن حتی یک راند، توانست قهرمان وزن 78+ کیلوگرم شود.

 در وزن 78+ کیلوگرم پسران، ابوالفضل عباسی ابتدا در 2 راند متوالی «آمیت کومار» از هند را شکست داد و سپس «پتروس آندرو» از قبرس را در 2 راند  پشت سر گذاشت و به دیدار یک چهارم نهایی رسید.

در این مرحله عباسی در مصاف با «آلتانگرل» از مغولستان به برتری در 2 راند دست یافت و حریف «سرجیو ترویتینو» از اسپانیا در مرحله نیمه نهایی شد. وی این دیدار را نیز بر بر صفر سود خود خاتمه داد و به مبارزه پایانی راه یافت.

عباسی برای کسب نشان طلا به مصاف «لیو» از کره جنوبی و همانند دیدارهای گذشته در 2 راند متوالی( 14-4 و 18- 8) صاحب پیروزی شد و آخرین مدال تکواندو ایران را در این مسابقات کسب کرد. 

تیم ملی ایران در پایان این دوره از مسابقات؛ موفق به کسب 6 مدال طلا و 2 نقره شد. سوگند شیری، مبینا نعمت زاده، ابوالفضل زندی، رضا کلهر، ابوالفضل عباسی و متین رضایی 6 مدال طلا و پرنیا سلمانی به همراه ساغر مرادی 2 مدال نقره برای تیم کشورمان کسب کردند.

رده بندی نهایی این مسابقات تا ساعاتی دیگر اعلام خواهد شد. 

انتهای پیام/ 

 

منبع : تسنیم