تکواندو نونهالان جهان| نمایندگان ایران رقبای خود را شناختند

تکواندو نونهالان جهان| نمایندگان ایران رقبای خود را شناختند

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان از روز پنجشنبه( 6- مرداد ماه) به میزبانی بلغارستان در سالن ورزشی «آرمتس» شهر صوفیه و با حضور 669 تکواندوکار از 90 کشور جهان برگزار خواهد شد.

عصر امروز(سه شنبه – ۴ مرداد ماه) جلسه قرعه کشی این رقابت‌ها با حضور حسن ذوالقدر سرپرست و کادر فنی تیم ملی کشورمان برگزار شد و طی آن ملی پوشان ایران در دو گروه دختران و پسران رقبای خود را شناختند.

بر همین اساس در گروه دختران که در مجموع ۳۱۶ تکواندوکار حضور دارند، باران جمالی لیوانی دور نخست «واپنیک کسنیا» از آمریکا را پیش رو دارد و در صورت برتری به مصاف «استایکویو آیکاترینی» از یونان می‌رود. در این وزن 20 تکواندوکار حضور دارند.

در وزن ۳۷- کیلوگرم، که ۳۳ تکواندوکار ثبت نام کرده‌اند، پرنیان ساکی دور نخست به دیدار «الینا کریموا» از بلغارستان می‌رود و در صورت برتری به مصاف برنده دیدار کانادا و اتریش خواهد رفت. فاطمه باقرزاده در وزن 41- کیلوگرم دور نخست با «سادو زابیرو» از نیجر مبارزه می‌کند و در ادامه برنده مبارزه سوئد و آمریکا را پیش رو خواهد داشت. در این وزن نیز 34 تکواندوکارحضور دارند.

در وزن ۴۴- کیلوگرم، پرنیان نوری دور نخست به مصاف «گابریلا کاسنیسکا» از لهستان خواهد رفت و در ادامه با یکی از تکواندوکاران مولداوی، ترکیه با مغولستان پیکار می‌کند. در این وزن 38 تکواندوکار به مصاف هم می‌روند.

ساینا علیپور در وزن ۵۱- کیلوگرم که ۲۹ تکواندوکار حضور دارند، دور نخست را با قرعه استراحت پشت سر می‌گذارد و در ادامه با برنده ایتالیا و هلند مبارزه می‌کند.

در وزن ۵۹- کیلوگرم نیز که ۳۴ تکواندوکار حضور دارند، حنا زرین‌کمر دور نخست با «رازان محمد» از اردن مبارزه می‌کند و در ادامه با برنده دیدار لیتوانی و کرواسی پیکار می‌کند.

اما در بخش پسران ۳۵۳ تکواندوکار در اوزان دهگانه شرکت دارند. در وزن 45- کیلوگرم، اردین نجفی در حضور 39 تکواندوکار، دور نخست با «سامر یاسر» از مصر مبارزه می‌کند و در ادامه به مصاف یکی از تکواندوکاران مغولستان، گرجستان یا ازبکستان می‌رود. محمد مهدی سعادتی در وزن 49- کیلوگرم در اولین دیدار برای مبارزه با «ون ین» از چین تایپه به میدان می‌رود و در صورت برتری برنده مبارزه فرانسه و انگلستان را پیش رو خواهد داشت. در این وزن 32 تکواندوکار حضور دارند.

آرش ضامنی نماینده ایران در وزن ۵۳- کیلوگرم که ۴۰ تکواندوکار ثبت نام کرده‌اند، دور نخست باید با «دومینگوئز» از مکزیک پیکار کند و در ادامه به مصاف «گابریل روساتو» از ایتالیا برود.

محمد حسین تقی پور نیز در وزن ۵۷- کیلوگرم که ۳۶نفر شرکت کننده دارد، بعد از یک دور استراحت با برنده مبارزه مکزیک و آمریکا پیکار می‌کند.

در وزن ۶۱- کیلوگرم رادین زینالی در اولین مبارزه «ماچادو» از برزیل را پیش رو دارد و سپس با برنده مبارزه کره جنوبی و کانادا مبارزه می‌کند. در این وزن 31 تکواندوکار حضور دارند.

محمد عرفان زارع در وزن ۶۵- کیلوگرم در اولین دیدار «کارلو مارینانوویچ» از کرواسی را پیش رو دارد و در صورت برتری به مصاف «دانیل مونتانارو» از مکزیک می‌رود. در این وزن 27 تکواندوکار ثبت نام کرده اند.

در وزن ۶۵+ کیلوگرم امیر حسین ولی محمدی دور نخست به دیدار «خدایتوف جواهیرجون» از ازبکستان می‌رود و در صورت برتری یکی از تکواندوکاران قزاقستان و مغولستان را پیش رو دارد.

انتهای پیام/ 

منبع : تسنیم