تیم باریج شخصیت قهرمانی دارد/ از نظر روانی تیم را آماده می‌کنیم

تیم باریج شخصیت قهرمانی دارد/ از نظر روانی تیم را آماده می‌کنیم

به گزارش خبرنگار مهر دیدار فینال لیگ برتر والیبال زنان فردا پنج شنبه از ساعت ۱۵:۰۰ برگزار خواهد شد. دو تیم سایپای تهران و باریج اسانس در حالی مقابل هم صف آرایی خواهند کرد که سایپا به دنبال کسب سومین جام قهرمانی است و تیم باریج اسانس نخستین حضورش در فینال را تجربه می‌کند.

فاطمه شعبان خمسه سرمربی تیم والیبال باریج اسانس در گفتگو با خبرنگار مهر درباره راهیابی تیمش به مرحله فینال گفت: در نیمه نهایی بازی نخست مقابل ذوب آهن را در حالی واگذار کردیم که نتوانستیم از نظر روانی تیم را آن طور که باید آماده کنیم و بازیکنان کیفیت واقعی خود را نشان ندادند. بازیکنان تیممان جایگاه خوبی دارند اما در بازی اول آن طور که باید نتوانستند توانایی‌هایشان را به نمایش بگذارند.

وی افزود: ذوب آهن در بازی نخست بازی خوبی را به نمایش گذاشت. با یک روز استراحت توانستیم تیم را از نظر روانی آماده بازی دوم کنیم. روی نقاط ضعفمان کار کردیم و با شرایط بهتری در این دیدار ظاهر شدیم و کار را به بازی سوم کشاندیم. در بازی آخر با روحیه بهتر و با کار گروهی والیبال بدون نقصی ارائه دادیم و موفق شدیم تیم باریج اسانس در بخش بانوان را برای نخستین بار وارد فینال کنیم.

سرمربی تیم والیبال باریج اسانس در خصوص بازی فینال مقابل تیم سایپا تصریح کرد: سایپا تیم قابل ا حترامی است. بازیکنان باتجربه ای در اختیار دارد. بازیکنانی که برای سومین سال متوالی در کنار یکدیگر بازی می‌کنند و تغییر زیادی نداشتند. بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود و پیش بینی قهرمان ممکن نیست. قطعاً روی تیم سایپا کار می‌کنیم و با برنامه ریزی مقابل این تیم حاضر خواهیم شد. برای کسب قهرمانی می‌رویم. چرا که تیم باریج اسانس شخصیت قهرمانی دارد.

شعبان خمسه در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه دو بازی رفت و برگشت مقابل سایپا شکست خوردیم چطور تیم را از نظر روانی آماده خواهید کرد؟ اظهار داشت: تجربه نشان داده است مقابل تیم‌هایی که نتیجه را واگذار کردیم، شرایط را به گونه‌ای پیش خواهیم برد که نتیجه را بر می‌گردانیم. همان طور که در دور رفت مقابل ذوب آهن شکست خوردیم اما در دور برگشت آن را جبران کردیم و در بازی نخست پلی آف نیز پس از شکست مقابل ذوب آهن در ادامه به پیروزی رسیدیم و راهی فینال شدیم.

وی تأکید کرد: در بازی مقابل سایپا نیز در دور رفت در ابتدای فصل مقابل این تیم صف آرایی کردیم، در حالی که به هماهنگی کامل نرسیده بودیم. در دور برگشت عملکرد خوبی داشتیم اما عواملی دست به دست هم داد که نتوانیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم. تمام تیم هم قسم شده ایم و می‌خواهیم نتایج دور برگشت جبران و ان شاءالله به هدفمان دست یابیم. از مجموعه باریج اسانس تشکر می‌کنم که از تیم والیبال زنان حمایت کردند.

منبع : مهر