تیم سه نفره مردان به نشان نقره دست یافت/ زندی به مدال نرسید

تیم سه نفره مردان به نشان نقره دست یافت/ زندی به مدال نرسید

به گزارش خبرنگار مهر، دوازدهمین دوره رقابت‌های پومسه قهرمانی جهان با حضور ۷۶۰ ورزشکار از ۶۳ کشور به میزبانی کره جنوبی در شهر «گویانگ» کشور جریان دارد.

تیم ملی پومسه کشورمان در بخش ۳ نفره تیمی بالای ۳۰ سال با ترکیب حسین بهشتی، علی نادعلی و علی سلمانی توانست با کسب ۷.۴۲ امتیاز بعد از کره جنوبی که در مجموع ۷.۵۲ امتیاز گرفته بود، با کسب مقام دوم رقابت‌های جهانی مدال نقره را تصاحب کند.

ملی پوشان ایران در ابتدا با ۴ صدم اختلاف امتیاز نسبت به کره جنوبی و کسب ۷/۵۴ امتیاز بعد از این کشور به مرحله نهایی و دیدارهای حذفی این رویداد راه پیدا کردند.

نمایندگان ایران در این مرحله با پیروزی برابر برزیل و اسپانیا به فینال صعود کردند. پومسه روهای ایران در مبارزه برای کسب مدال طلا یک بار دیگر برابر کره جنوبی قرار گرفت و در نهایت عنوان نایب قهرمانی جهان را از آن خود کردند.

یاسین زندی در رده سنی زیر ۳۰ سال، با اختلاف یک صدم شانس رسیدن به مرحله بعدی را از دست داد. وی با پیروزی در بازی اول برابر «جیسون لو جان» از مالزی و برتری در رقابت دوم برابر «آندرس براکل» از اتریش به مرحله یک هشتم این رویداد رسید. زندی در این مرحله با قبول شکست برابر «محمد الفی کاساما» از اندونزی؛ با کسب ۷.۵۸ و اختلاف یک صدم کمتر نسبت به حریف، شانس حضور در مرحله یک چهارم را از دست داد. این شکست در حالی رقم خورد که خطای رقیب اندونزی از دید داوران پنهان ماند.

تیم اعزامی کشورمان تا اینجای کار، ۲ مدال نقره تیمی و یک مدال برنز دو نفره تیمی به دست آورده است.

منبع : مهر