تیم قبرسی بازهم مشتری مهاجم ایران/ انصاریفرد در یونان می‌ماند؟

تیم قبرسی بازهم مشتری مهاجم ایران/ انصاریفرد در یونان می‌ماند؟

به گزارش خبرنگار مهر، تکلیف کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی تیم فوتبال آاک هنوز نامشخص است. این مهاجم که در لیست مازاد آاک قرار دارد، هنوز نتوانسته باشگاه جدیدی برای خود انتخاب کند.

انصاریفرد در حالی قصد دارد به خاطر همسر یونانی اش در این کشور به فوتبال ادامه بدهد که تیم‌های مختلفی از سایر کشورها هم خواهان او بودند؛ از پرسپولیس و تراکتور در ایران گرفته تا باشگاه‌هایی از سوئیس، هندوستان و ترکیه.

یکی از مشتریان سابق انصاریفرد تیم اومونیا قبرس بود که این مهاجم در نهایت به توافقی با این باشگاه نرسید. با این حال امروز جمعه سایت ۲۴sports مدعی شد اومونیا بار دیگر سراغ کریم انصاریفرد رفته و به دنبال جذب این مهاجم ایرانی است.

به نوشته این سایت، فعلاً هیچکس نمی‌تواند با قطعیت بگوید که انصاریفرد به اومانیا می‌رود یا نه اما تنها ۲۴ ساعت دیگر تا پایان نقل و انتقالات تابستانی قبرس باقی مانده است و امضای هر قراردادی باید زودتر صورت بگیرد.

این رسانه همچنین اعلام کرد «بیسولی» بازیکن برزیلی هم مدنظر اومونیا است.

از سوی دیگر بعضی از خبرها در یونان حاکی از علاقه مجدد باشگاه لامیا به انصاریفرد است. سایت sportime با اعلام این موضوع، از تلاش باشگاه لامیا برای جذب مهاجم ایران خبر داده است.

منبع : مهر