تیم ملی جودو ایران مقتدرانه قهرمان جام صلح و دوستی عراق شد

تیم ملی جودو ایران مقتدرانه قهرمان جام صلح و دوستی عراق شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، رقابتهای بین المللی جام صلح و دوستی عراق، پنج شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ در بخش تیمی پیگیری شد که تیم ملی جودو کشورمان در مبارزه نهایی موفق به شکست تیم ملی عراق شد و در نهایت جام قهرمانی را بالای سر برد. حمیدرضا پاپی، محمد صدیقی، مهدی فتحی پور، قاسم باغچقی و حمیدرضا ملک زاده ترکیب تیم ملی ایران را در این دوره از مسابقات تشکیل می‌دادند.

تیم ملی جودو کشورمان برای رسیدن به فینال این رقابت‌ها پس از کسب دو پیروزی مقابل حریفان خود، موفق شد تیم ملی عراق را در فینال از پیش رو بردارد و عنوان قهرمانی را کسب کند. عراق نیز تیم‌های ملی تونس و اردن را برای رسیدن به فینال شکست داده بود.

مراسم اهدا مدال با حضور وزیر ورزش عراق، رئیس کمیته ملی المپیک عراق، رئیس فدراسیون جودو عراق و تعدادی از مسولان لشکری و کشوری برگزار شد، عدنان رجال وزیر ورزش و جوانان کشور عراق در این مراسم مدال اعضا تیم ملی جودو کشورمان را اهدا کرد.

لازم به ذکر است، در رقابت‌های انفرادی شب گذشته (چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه) نیز در چارچوب مسابقات انفرادی تیم ملی جودو کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا، دو مدال نقره و چهار مدال برنز شد.

منبع : مهر