تیم ملی نوجوانان عازم صوفیه شد/ اعلام برنامه رقابت های جهانی

تیم ملی نوجوانان عازم صوفیه شد/ اعلام برنامه رقابت های جهانی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سیزدهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان با حضور ۸۰۹ تکواندوکار از بیش از یکصد کشور جهان طی روزهای ۱۱ تا ۱۶ مردا دماه به میزبانی بلغارستان در سالن «آرمتس» شهر صوفیه برگزار خواهد شد.

تیم ملی نوجوانان کشورمان به منظور حضور در این رقابت‌ها صبح امروز شنبه هشتم مرداد از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران را به مقصد استانبول ترک کرد و از آنجا راهی صوفیه خواهد شد.

ابوالفضل زندی، امیرعباس رهنما، رضا کلهر و ابوالفضل عباسی در گروه پسران، سوگند شیری، پرنیا سلمانی، مبینا نعمت زاده، فرشته فتحی، پونه جعفر صالحی، ساغر مرادی، الهام حقیقی و نیوشا شادلو در گروه دختران در این رویداد حاضر هستند.

هدایت تیم ملی نوجوانان در گروه دختران برعهده فاطمه صفرپور است و نیلوفر صفریان و اختر کیانی به عنوان مربی وی را همراهی می‌کنند؛ در بخش پسران محمدرضا زوار سرمربی است و بهزاد خداداد و مسعود کاظم پور همکاران وی هستند.

طبق برنامه دوشنبه دهم مرداد ماه، جلسه سرپرستان تیم‌ها و مراسم قرعه کشی مسابقات ساعت ۱۴ تا ۱۷ در هتل «میلینیوم» برگزار و مسابقات رسماً از روز سه شنبه ۱۱ مرداد ماه در اوزان ۴۴- و ۴۲- کیلوگرم در گروه دختران و ۴۵- کیلوگرم در گروه پسران آغاز خواهد شد.

چهارشنبه ۱۲ مردادماه مبارزات اوزان ۴۶- و ۴۹- کیلوگرم در گروه دختران و ۴۸- و ۵۱ کیلوگرم در گروه پسران برگزار شده و پنجشنبه سیزدهم مرداد ماه رقابت‌های اوزان ۵۲- در گروه دختران و ۵۵- و ۵۹- کیلوگرم در گروه پسران برگزار می‌شود.

جمعه ۱۴ مرداد ماه، تکواندوکاران اوزان ۵۵- کیلوگرم در گروه دختران و ۶۳- و ۶۸- کیلوگرم در گروه پسران باید با حریفان رقابت کنند. شنبه ۱۵ مرداد ماه مسابقات اوزان ۵۹- و ۶۳- در گروه دختران و ۷۳- و ۷۸- در گروه پسران برگزار خواهد شد. روز یکشنبه هفتم اوت و در روز پایانی این رویداد، رقابت‌های اوزان ۶۸- و ۶۸+ کیلوگرم دختران و ۷۸+ در گروه پسران پیگیری خواهد شد.

منبع : مهر