تیم والیبال نوجوانان ایران نایب قهرمان آسیا شد

تیم والیبال نوجوانان ایران نایب قهرمان آسیا شد

ه گزارش خبرگزاری مهر،تیم‌های والیبال نوجوانان ایران و ژاپن در بازی پایانی از مسابقات قهرمانی مردان زیر 18 سال آسیا که در تهران برگزار شد، امروز دوشنبه 31 مرداد 1401 به مصاف هم رفتند.

محمد وکیلی سرمربی تیم نوجوانان ایران، مثل دیدارهای قبلی از طاها بهبودنیا، عمران گوگجلی، محمد مانی علیخانی، محمدرضا آل‌جلیل، سیدمتین حسینی، آرمین قلیچ‌نیازی و سیدمرتضی طباطبایی (لیبرو) برای شروع بازی استفاده کرد.

تیم ایران که سهمیه مسابقات جهانی را هم کسب کرده بود به نظر می‌رسید تحت فشار روانی زیادی قرار دارد و قادر به اجرای دستورات کادر فنی نیست و در نهایت ایران در سه ست متوالی با نتایج 25 بر 22، 25 بر 22 و 25 بر 23 شکست خورد و به مدال نقره اکتفا کرد.

به این ترتیب ژاپنی‌ها برای سومین دوره متوالی، جام قهرمانی پسران زیر 18 آسیا را بالای سر بردند.

در ست دوم،‌ داور بازی به دلیل مصدومیت بازیکن ایران در حین برگرداندن یک توپ و در میانه رالی، دستور به تکرار سرویس داد که مورد اعتراض سرمربی ژاپن قرار گرفت.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و محمد پولادگر معاون وزیر ورزش به همراه محمدرضا داورنی رئیس فدراسیون والیبال ازجایگاه ویژه این دیدار را تماشا کردند.

سفارت ژاپن در تهران برای هواداران این تیم در تهران،‌ لباس سنتی مخصوصی آماده کرده بود که به همراه پرچم ژاپن به‌ آن‌ها داده شد.

چهار تیم ژاپن، کره، ایران و هند به عنوان ۴ تیم برتر این رقابت‌ها، جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرده‌اند.

منبع : مهر