جاده اهواز – خرمشهر باید چند بانده شود

جاده اهواز – خرمشهر باید چند بانده شود

جاده اهواز – خرمشهر باید چند بانده شود

اهواز – جاده اهواز- خرمشهر که به قتلگاه تبدیل شده است باید به ساعت چند بانده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غبیشاوی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با یادآوری حماسه نهم دی سال ۸۸ افزود: این حماسه مردمی_ تاریخی نقطه عطفی است که سبب شد انقلاب و نظام تثبیت شود. انقلابی که در این ۴۰ سال، مردم همانند عزیزی و فرزندی از آن صیانت و حفاظت کردند، این موضوع دیروز و با حضور پرشور مردم ثابت شد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب با بهای بسیار سنگینی به پیروزی رسید، ادامه داد: به رغم تمام مشکلات، سختی‌ها و گرانی‌ها در جامعه و همچنین تحریم‌ها، وقتی پای حفظ نظام و حفظ انقلاب به میان می‌آید تمام مسائل فردی کنار می‌رود و همه در صحنه حاضر می‌شود.

امام جمعه آبادان اضافه کرد: حضور دیروز مردم در همین مصلی نشان داد که این مردم انقلابی به انقلاب متمسک اند و این یعنی یکی از اصول دین و اطاعت از رهبر.

حجت الاسلام غبیشاوی در ادامه با بیان اینکه سالگرد شهادت سردار دل‌ها در پیش است، بیان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند شهید سلیمانی یک مکتب است، وی نه تنها در میدان اسطوره بود بلکه در اخلاق و رفتار اسطوره و اسوه مردم بود.

وی در ادامه سخنانش به حادثه اسف بار جاده اهواز – خرمشهر اشاره کرد و گفت: این حادثه تمام خوزستان را داغدار کرد، مسئولان مربوطه ما تا حادثه‌ای رخ ندهد و تلفاتی ندهیم به خود نمی آیند.

امام جمعه آبادان در ادامه افزود: تمام مسئولین برای انجام اولویت‌های اساسی باید بسیج شوند. من از این تریبون مطالبه می‌کنم که در سریع‌ترین وقت ممکن و قبل از رخ دادن چنین حوادثی، یک جاده چند بانده در محور خرمشهر – اهواز احداث شود. مسئولان مربوطه از وزارت تا مجلس و دولت باید به این جاده که قتلگاهی شده، رسیدگی کنند.

حجت الاسلام غبیشاوی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ثروت هنگفتی از خوزستان به اقتصاد کشور تزریق می‌شود حق مردم خوزستان این نیست که به علت نداشتن جاده‌ای مناسب اینگونه عزادار شوند

منبع : مهر