جام حذفی تنیس بانوان| قهرمانی «یربه‌یر» با غلبه بر آکادمی تنیس اسفندیاری

جام حذفی تنیس بانوان| قهرمانی «یربه‌یر» با غلبه بر آکادمی تنیس اسفندیاری

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس،  فینال رقابت‌های جام حذفی بانوان کشور مابین تیم‌های «یربه‌یر» و آکادمی تنیس اسفندیاری برگزار و در نهایت نماینده البرز موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد تیم آکادمی تنیس اسفندیاری عبور کند تا عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

در نخستین دیدار بخش انفرادی سابینا شایلدولینا از تیم آکادمی تنیس اسفندیاری با نتیجه ۶ بر ۲ و ۶ بر ۳ ماندگار فرزانی را برد. در دومین مسابقه بخش انفرادی شهرزاد بانی سعید از تیم «یربه‌یر» با نتیجه 6 بر 2 و 6 بر یک از سد میترا ابراهیمی عبور کرد تا نتیجه نهایی با انجام دیدار بخش دو نفره مشخص شود.

با انجام دیدار دو‌نفره، تیم «یربه‌یر» با ترکیب رومینا زینالی و ماندگار فرزامی با نتیجه 6 بر 4 و 6 بر 4 مقابل تیم آکادمی تنیس اسفندیاری با ترکیب سابینا شایلدولینا – میترا ابراهیمی به پیروزی رسید.

به این ترتیب تیم «یربه‌یر» با ترکیب ماندگار فرزامی، رومینا زینالی و شهرزاد بانی‌سعید و به مربیگری نازنین سیوشانسی و سرپرستی باران بارانی عنوان قهرمانی را تصاحب کرد.

تیم آکادمی تنیس اسفندیاری با ترکیب سابینا شایلدولینا، میترا ابراهیمی و صدف ایرانمنش نایب قهرمان شد.

تیم‌های K2 الف با ترکیب پرنیا رکن آبادی، آنیتا مهره کش، هانا سلطانی و فاطمه امید و به مربیگری لادن اخلاصی و سرپرستی ساحل کاشانی، به همراه تیم ملیوان با ترکیب پادنا قورچیان، الهه ظفرخواه و سرپرستی نادیا اسحاقی عنوان سوم مشترک را به نام خود ثبت کردند. به این ترتیب این مسابقات پس از دو هفته رقابت تنیسورها در  زمین‌های المپیک کیش، امروز (پنجشنبه) با انجام‌ دیدار فینال به پایان رسید.

سرداوری این مسابقات بر عهده شروین صفوی، داور نشان سفید کشورمان بود و سمیرا قدسی مدیریت بازی‌ها را بر عهده داشت. مراسم اختتامیه مسابقات با حضور نمایندگان فدراسیون تنیس کشورمان و ورزش کیش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم