جدال دیدنی مدعیان با حضور ملی‌پوشان/ سه تیم برای قهرمانی

جدال دیدنی مدعیان با حضور ملی‌پوشان/ سه تیم برای قهرمانی

به گزارش خبرنگار مهر، خانه تکواندو پنجشنبه هفته جاری میزبان ۱۰ دیدار از هفته‌های پایانی رقابت های لیگ برتر است. جایی که سه تیم مدعی برای کسب سکوی قهرمانی به مصاف رقبای خود می‌روند. شاگردان گودرزی در تیم پالایش نفت آبادان با ۲۷ امتیاز صدرنشین بوده و جدی ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند. دو تیم شهرداری ورامین و مس سونگون ورزقان نیز با ۲۴ امتیاز این تیم را برای کسب عنوان قهرمانی تهدید می‌کنند.

در چنین شرایطی نتیجه تقابل رودر روی نفتی‌های آبادان و شهرداری ورامین نقش زیادی در تعیین تیم قهرمان دارد. مصاف احتمالی متین رضایی برابر فرزان عاشورزاده، مهدی یوسفی مقابل رضا کلهر، سالار رحمتی در پیکار با مهران برخورداری و محمدرضا خانی مقابل ابوالفضل عباسی از تماشایی ترین مبارزات این دیدار خواهد بود. نتیجه این بازی در تعیین تیم‌های برتر اهمیت بالایی دارد.

نفتی‌ها پیش از دیدار با شهرداری، باید با تیم خوب و سختکوش زاگرس جنوبی مبارزه کنند، چهار امتیاز از این ۲ بازی برای نخستین بار جام قهرمانی لیگ برتر را به آبادان خواهد برد. ورامینی‌ها هم پیش از این دیدار باید با مس کرمان دیدار کنند، مسی که خود مدعی کسب سکوی سوم است. شاگردان پیام خانلرخانی اگر می‌خواهند عصر پنجشنبه بعد از ۲ سال دوری، سکوی قهرمانی را تجربه کنند، باید ۶ امتیاز این ۲ بازی را کسب کرده و منتظر لغزش مس سونگون باشند.

مس سونگون ورزقان که با ۳ امتیاز اختلاف خانه دوم جدول را در اختیار دارد، برای تکرار قهرمانی منتظر توقف نفتی‌هاست. این تیم ابتدا با دانشگاه آزاد پیکار کرده و سپس به دیدار یزدان می‌رود. تیم قدیمی دانشگاه آزاد اسلامی با وجود فاصله ۱۱ امتیازی از تیم صدرنشین، با این حال مهره‌های خوبی را در اختیار دارد که می‌تواند کار را برای مس سونگون ورزقان کمی سخت کند. در صورت شش کسب شش امتیاز از سوی سونگون، این

در جدول رده بندی پالایش نفت آبادان با ۲۷ امتیاز صدرنشین است. مس سونگون ورزقان با ۲۴ امتیاز و تفاضل ۲۴ در مکان دوم قرار دارد. شهرداری ورامین نیز با همین شرایط و تفاضل امتیاز فنی کمتر در جایگاه سوم جدول ایستاده است. مس کرمان با ۱۹ امتیاز، دانشگاه آزاد اسلامی با ۱۶

امتیاز، لوازم خانگی کن با ۱۵ امتیاز و زاگرس جنوبی هم با ۱۲ امتیاز به همراه پاس ۱۲ امتیازی رده‌های بعدی را در اختیار دارد.

برنامه بازی‌ها:

هفته دهم
دانشگاه آزاد اسلامی – مس سونگون ورزقان
زاگرس جنوبی – شرکت پالایش نفت آبادان
فرمانیه – یزدان
مس کرمان – شهرداری ورامین
لوازم خانگی کن – باشگاه دمنده

هفته یازدهم
دانشگاه آزاد اسلامی – نزاگرس جنوبی
مس سونگون ورزقان – یزدان
شرکت پالایش نفت آبادان – شهرداری ورامین
فرمانیه – باشگاه دمنده
صنعت مس کرمان – پاس