جدال پیکانی‌ها با صدرنشین/ رقابت فشرده در میانه جدول

جدال پیکانی‌ها با صدرنشین/ رقابت فشرده در میانه جدول

به گزارش خبرگزاری مهر هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» فردا (پنج‌شنبه) با پنج دیدار در شهرهای اصفهان، ورامین، رفسنجان، شیراز و تهران پیگیری خواهد شد.

تیم ذوب‌آهن اصفهان که در هفته سوم صدر جدول را از آن خود کرد، در هفته چهارم در تهران میهمان پیکان است. شاگردان نیلوفر رشیدی در تیم پیکان تا کنون دو برد و ۶ امتیاز به دست آوردند و در رتبه چهارم جدول قرار دارند.

پیکان این هفته در مسابقه با صدرنشین به دنبال کسب سومین برد خود خواهد بود، اما پرافتخارترین تیم لیگ برتر زنان به راحتی صدر جدول را از دست نخواهد داد و پیکانی‌ها برای شکست ذوب‌آهن کار بسیار سختی پیش رو دارند.

تیم‌های صدرنشین این هفته میهمان هستند و تیم سایپا مدافع عنوان قهرمانی که با سه برد و ۸ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد نیز در سالن امام علی (ع) اصفهان به مصاف ریف خواهد رفت.

ریف در سه هفته گذشته مغلوب حریفان شده است و این هفته برای کسب نخستین برد خود باید شاگردان مریم السادات هاشمی در تیم سایپا را شکست دهد که رتبه چهارم آسیا را در پرونده کاری خود دارند و رسیدن به این هدف کار آسانی نیست.

تیم باریج اسانس کاشان که با دو برد و هفت امتیاز در رتبه سوم جدول است و از مدعیان این رقابت‌ها نیز محسوب می‌شود، در هفته چهارم در سالن شهید گل‌عباسی ورامین به مصاف بانوان این شهر می‌رود.

نماینده کاشان که در هفته سوم در رقابتی نزدیک و سه بر دو نتیجه را به سایپا واگذار کرد، درصدد جبران مافات است و به همین دلیل تیم انتهای جدولی ورامین شانس بسیار کمی برای برد مقابل این تیم خواهد داشت.

رقابت‌ تیم‌ها در میانه جدول لیگ برتر زنان نزدیک به‌هم است و مس و مهرسان که یک برد در پرونده خود دارند، در سالن ۹ دی رفسنجان به مصاف یکدیگر می‌روند. از سوی دیگر تیم‌ ستارگان فارس (دو برد و پنج امتیاز) از تیم جوانان زرتشتی یزد (یک برد و سه امتیاز) پذیرایی خواهد کرد.

برنامه کامل هفته چهارم لیگ برتر زنان به قرار زیر است:

ریف اصفهان – سایپا تهران – اصفهان – سالن امام علی (ع) – ساعت ۱۶
والیبال بانوان ورامین – باریج اسانس کاشان -ورامین – سالن شهید گل‌عباسی – ساعت ۱۶
مس رفسنجان – مهرسان – رفسنجان – سالن ۹ دی – ساعت ۱۶
ستارگان فارس – جوانان زرتشتی یزد – شیراز – سالن ابوالفتحی – ساعت ۱۶
پیکان تهران – ذوب‌آهن اصفهان – تهران- خانه والیبال – ساعت ۱۶

منبع : مهر