جرارد سرمربی تیم ملی لهستان می‌شود؟

جرارد سرمربی تیم ملی لهستان می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استیون جرارد که اواخر مهرماه به دلیل تداوم نتایج ضعیف از سمت سرمربیگری تیم فوتبال استون‌ویلا و تنها پس از گذشت 11 ماه از حضورش روی نیمکت این تیم لیگ برتری اخراج شد، پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی فوتبال لهستان را دریافت کرده است. چسلاو میچنیویچ  در پی شکست لهستان مقابل فرانسه در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از سمت سرمربیگری تیم ملی لهستان کناره‌گیری کرد.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ اتحادیه فوتبال لهستان به دنبال استخدام استیون جرارد 42 ساله است و پیشنهادی هم به این سرمربی انگلیس ارائه داده است. در حال حاضر مذاکرات بین طرفین در جریان است و سران اتحادیه فوتبال لهستان منتطر تصمیم نهایی این سرمربی انگلیسی هستند. پیش از این بحث حضور آندری شوچنکو در تیم ملی لهستان نیز مطرح بود.

اسطوره باشگاه لیورپول در اولین تجربه سرمربیگری‌اش در سطح حرفه‌ای دست به کار بزرگی زد و فصل 21-2020 گلاسکو رنجرز را برای اولین بار از سال 2011 به قهرمانی لیگ برتر اسکاتلند رساند. او پس از سه و سال نیم حضور در رنجرز برای ادامه مربیگری به لیگ برتر انگلیس آمد، اما اوضاع آن طور که می‌خواست پیش نرفت.

انتهای پیام/