جزئیاتی از توافق سردار آزمون با باشگاه لیون فرانسه فاش شد

جزئیاتی از توافق سردار آزمون با باشگاه لیون فرانسه فاش شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار آزمون روز گذشته در گفتگویی که با دنبال کنندگانش در اینستاگرام داشت، خبر توافقش با باشگاه‌های دیگر را تکذیب کرد. آزمون نامی از تیم المپیک لیون فرانسه نبرد اما بر همه مشخص است که طی چند هفته اخیر و با اعلام رسانه‌ها و خبرنگاران معتبری از ایتالیا و فرانسه، بارها خبر توافق آزمون با لیون منتشر شده بود.

تکذیب مستقیم آزمون نگرانی‌هایی را برای بعضی از هواداران لیون که منتظر تقویت تیمشان در نقل و انتقالات زمستانی هستند، ایجاد کرد.

در واکنش به همین نگرانی‌ها، «هوگو گیلمه» خبرنگار فرانسوی که پیش از این خبر از توافق لیون با آزمون داده بود این ادعای آزمون را تکذیب و تاکید کرد که توافق مهاجم ایران با باشگاه فرانسوی صورت گرفته است.

هوگو در این خصوص در توییتر توضیحاتی داد و جزئیاتی از این توافق را فاش کرد: «مدتی است که آزمون با المپیک لیون بر سر قرارداد به توافق رسیده است و تماس تصویری را با مدیران لیون انجام داد. همه چیز خیلی خوب پیش رفت.»

وی همچنین تاکید کرد: از یک چیز مطمئن هستم و آن تماس تصویری و آنچه که آنجا گفته شده است؛ به طوری که آزمون و مدیر برنامه اش توافق قطعی را به لیون دادند. واقعیت دیگر این است که لیون پیشنهادی را برای زنیت ارائه کرد و زنیت آن را نپذیرفت. اگر آنها چیزی را دست کار کرده باشند، از آن بی اطلاع هستیم.

این خبرنگار سرشناس فرانسوی همچنین در پاسخ به سئوال یکی از کاربران که نظرش را در مورد سطح بازیکن پرسیده بود، گفت: فکر می‌کنم آزمون نسبت به هر بازیکنی که لیون مدنظر دارد برتر است. این یک مزیت خواهد بود بخصوص پس از خرید ۳ یا ۵ میلیونی که حداقل ۲۵ میلیون دلار به دارایی تبدیل می‌شود.

منبع : مهر