جنایات اشغالگران صهیونیست، امنیت را برای آن‌ها به ارمغان نمی‌آورد

جنایات اشغالگران صهیونیست، امنیت را برای آن‌ها به ارمغان نمی‌آورد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین هرگز امنیت را برای این رژیم در سرزمین فلسطین به ارمغان نمی‌آورد و نمی‌تواند موجب حمایت از شهرک‌نشینان غاصب و جنایتکار در برابر خشم مقاومت و ادامه عملیات‌های استشهادی قهرمانانه در سرتاسر اراضی اشغالی شود.

این جنبشضمن تسلیت شهادت ۴ شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیست در شبانه‌روز گذشته، تاکید کرد که ملت فلسطین هرگز در برابر ادامه جنایات اشغالگران ساکت نمی‌نشیند، بلکه با تشدید مقاومت فراگیر این جنایات را پاسخ داده و از سرزمین، مقدسات و اصول ملی خود دفاع خواهد کرد.

حماس تاکید کرد که امت اسلامی و عربی امروز باید در کنار ملت فلسطین ایستاده و از مقاومت و مبارزات آنان علیه دشمن غاصب صهیونیستی تا آزادسازی این سرزمین و بازگشت آوارگان فلسطینی به آن حمایت کنند.

پیش از این نیز «فوزی برهوم» سخنگوی حماس گفته بود: باید آتش مواجهه با نظامیان صهیونیست و و شهرک نشینان این رژیم در تمامی مناطق و شهرهای کرانه باختری را شعله ور ساخت.

این مقام فلسطینی افزود: عملیات‌های مقاومتی که توسط شخصیت‌هایی نظیر ضیا حمارشه و رعد حازم انجام شدند، باید الهام بخش جوانان کرانه باختری باشند. این یک واجب دینی و ملی است که هر آن‌کس که سلاح در دست دارد، جبهه جدیدی را در نبرد با دشمن صهیونیستی در کرانه باختری بگشاید.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس با اشاره به گسترش دامنه جغرافیایی مواجهه با رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی، یادآور شد: این پاسخ واقعی به جنایات اشغالگران است. این قدرت فلسطینیان در ایجاد بازدارندگی در برابر صهیونیست‌ها است.

منبع : مهر