جنجال بزرگ در یک کنفرانس خبری/ آقا پژمان! بروید فرهنگ‌تان را درست کنید؛ چه کسی این کارها را به شما یاد داده؟/ سیروس قایقران کجا؛ مازیار کجا!

جنجال بزرگ در یک کنفرانس خبری/ آقا پژمان! بروید فرهنگ‌تان را درست کنید؛ چه کسی این کارها را به شما یاد داده؟/ سیروس قایقران کجا؛ مازیار کجا!

خبرورزشی –

جدال دو تیم ملوان و شهرداری آستارا که از حساسیت‌های زیادی برخوردار بود نه تنها در داخل زمین با درگیری‌های زیادی همراه بود بلکه در پایان بازی نیز حاشیه‌های زیادی داشت. حساسیت بازی که در نهایت به نفع ملوان به پایان رسید به اندازه ای بود که بابک پورغلامی مربی ملوان و پایان رافت سرمربی شهرداری آستارا با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شدند!

این حواشی حتی در نشست خبری دو تیم نیز ادامه داشت. به گونه ای که بسیاری از صحبت‌های پایان رافت در نشست خبری اش بعد از بازی با ملوان قابل انتشار نیست. اما آن چه مشخص به نظر می‌رسید این است که رافت به شدت از برخوردهای مازیار زارع و پژمان نوری ناراحت بود.

آقای پژمان نوری که الان مدیرعامل شدی، آقایی که داری هزینه می‌کنی، آقای مازیار زارع تو می‌گویی من ندیدم؟ کل ورزشگاه آقای بابک پورغلامی را دیده است. پورغلامی می‌آید برای من مشت نشان می‌دهد و جو درست می‌کند؟ قبل از گل کل شهر مرا فحش می‌دهند؛ کی مردم انزلی با آستارایی‌ها مشکل داشتند که الان دومین بارش است؟ خدا رحمت کند سیروس قایقران را ولی آقای مازیار زارع خیلی مانده تو بشوی سیروس قایقران، تو کجا و سیروس قایقران کجا؟ یک خورده به فرهنگ تان برسید. لیگ برتر می‌روید، نوش جان‌تان. ورزشگاه ساختید، بازیکن آوردید و این همه هزینه کرده‌اید چرا نیایید لیگ برتر؟ ولی یک مقدار هم بروید فرهنگ‌ تان را درست کنید. بروید از بهمن صالح‌نیا یاد بگیرید، او بزرگ فوتبال گیلان است، ِچه کسی چنین چیزهایی به شاگردانش یاد داده است؟”

جنجال در نشست خبری ملوان/ آقا پژمان! بروید فرهنگ تان را درست کنید؛ چه کسی این کارها را به شما یاد داده؟/ سیروس قایقران کجا؛ مازیار کجا!

این بخشی از صحبت‌های پایان رافت در نشست خبری بعد از بازی بود که با واکنش حاضرین در سالن همراه بود و در نهایت نیز این نشست با درگیری طرفین به پایان رسید.

گفتنی است مازیار زارع در نشست خبری پاسخ صحبت‌های رافت را این چنین داد: من صحبت خاصی ندارم؛ در شخصیتم نمی‌بینم که جواب کسی را بدهم و در شان من نیست که خدایی نکرده به بزرگتر از خودم بی‌احترامی کنم. من اصلا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد، فقط رفتم آرام کنم که به من توهین هم کردند. اصلا مشکلی نیست؛ من بازی را در زمین بردم و از بردم لذت می‌برم

بازی دو تیم ملوان و شهرداری آستارا با دو گل به نفع قوهای سپید به پایان رسید.

منبع : خبرورزشی