جنگ تمام عیار قهرمانی در اصفهان / گیتی پسند جز قهرمانی نمی‌خواهد

جنگ تمام عیار قهرمانی در اصفهان / گیتی پسند جز قهرمانی نمی‌خواهد

به گزارش خبرنگار مهر، گیتی پسند و مس سونگون در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه پیروزی اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند، رقابتی با سبقه تاریخی خود از اهمیت و جذابیت خاصی برا هواداران فوتسال برخوردار است.

این دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که گیتی پسند چهار امتیاز با رقیب دیرینه خود فاصله دارد و در صورت پیروزی می‌تواند هفت امتیاز از مس سونگون و شش امتیاز از کراپ الوند و مقاومت البرز فاصله بگیرد و در فاصله چهار هفته تا پایان رقابت‌ها تا حدی قهرمانی خود را تضمین کند.

در سمت مقابل مس سونگون در سودای تکرار قهرمانی خود در لیگ فوتسال است، آنها در صورت پیروزی مقابل اصفهانی‌ها در فاصله یک امتیازی از صدر جدول قرار می‌گیرند و این موضوع جنگ قهرمانی در صدر جدول را به بالاترین حد خود می‌رساند.

گیتی پسند، تلاش مرگبار برای قهرمانی

گیتی پسند با سابقه طولانی خود در لیگ فوتسال دو سالی است که قافله قهرمانی را به مس باخته و اصلاً دوست ندارد این عدد به سه برسد و برای پایان این روند شاگردان کشاورز راهی جز پیروزی در اصفهان ندارد.

آنها از پنج بازی اخیر خود چهار برد کسب کردند و فقط کراپ الوند موفق شده در این بازی‌ها گیتی پسند را شکست دهد، آنها ۲۷ گل در این پنج بازی زده‌اند و ۱۰ گل نیز دریافت کردند، آماری که نشان می‌دهد گیتی پسند می‌تواند در دفاع آسیب پذیر باشد.

تقابل برترین حمله با بهترین دفاع

گیتی پسند فصل گذشته در مجموع مرحله اول و دوم مسابقات در ۲۲ مسابقه موفق به زدن ۸۰ گل شد، در حالی که این فصل در ۲۱ بازی لیگ برتری خود ۱۱۰ گل زده‌اند آماری درخشان در خط حمله که بخش زیادی از آن روی دوش سعید احمد عباسی است.

در سوی مقابل مسی‌ها در این ۲۱ مسابقه تنها ۳۳ گل دریافت کردند تا با اختلافی ۹ گله بهترین خط دفاع لیگ لقب بگیرند، آنها بیشتر این آمار خوب را مدیون علیرضا صمیمی دروازه‌بان مطرح خود هستند.

حواشی قبل از بازی، نفت روی آتش رقابت

در حالی که همیشه «ال کلاسیکو» فوتسال حساسیت‌های خاص خود را داشته این بازی به طور ویژه‌تری زیر زره‌بین است، در حالی که بازی ابتدا قرار بود پنجشنبه هفته گذشته برگزار شود با دو بار تعویق قرار شده امروز برگزار شود، بازی که تعدادی از مسئولین بلندپایه کمیته فوتسال از نزدیک نظاره‌گر آن خواهند بود.

همچنین در روزهای اخیر شایعه فرستادن جاسوس از تیم گیتی پسند به تمرین مس سونگون مطرح شد، موضوعی که با واکنش قاطع مسئولین گیتی پسند روبه‌رو شد و حتی بحث شکایت نیز مطرح شد.

منبع : مهر