حاشیه و بحران به سراغ تیم ریشه دار آمد/ پر شاهین را در بوشهر چیدند!

حاشیه و بحران به سراغ تیم ریشه دار آمد/ پر شاهین را در بوشهر چیدند!

خبرورزشی –

این تیم با کسب ۳ امتیاز از ۸ مسابقه عملکرد ضعیفی در هفته های ابتدایی مسابقات داشته و حالا خبر رسیده بازیکنان بومی و غیر بومی این تیم در اعتراض به مشکلات مالی تمرینات تیم را تحریم کرده و بعد از بازی با ویستا توربین حاضر نشدند تمرینات را برای بازی  هفته بعدی دنبال کنند. 

در ابتدای فصل قرار به واگذاری امتیاز شاهین شهرداری بوشهر از سوی شهرداری بوشهر بود و حتی مبلغ مزایده برای واگذاری امتیاز تیم هم مشخص شد. ۱۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان. اما با درخواست مردم از شهرداری بوشهر قرار شد تیم شاهین به حضور خود در بازی های لیگ یک ادامه دهد. البته استاندار بوشهر قول داد مبلغ ۵ میلیارد تومان به تیم کمک خواهد کرد و به شهرداری بوشهر قول داده شد بخشی از هزینه های تیم هم از سوی اسپانسرها تامین خواهد شد اما تا اکنون در عمل هیچ اتفاقی رخ نداده است و بازیکنان به همین بهانه در تمرینات تیم حاضر نمی شوند. 

با این روند امتیاز گیری و هم چنین مشکلات مالی که تیم با آن دست و پنجه نرم می کند  به نظر می رسد کار شاهین شهرداری بوشهر برای ماندن در جدول بازی ها سخت است چه رسد به اینکه بخواهد سودای صعود به لیگ برتر داشته باشد. این تیم فصل گذشته با مربیگری داوود مهابادی یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بود اما بعد از شکست در برابر فجر سپاسی شانس صعود به لیگ برتر را از دست داد.

منبع : خبرورزشی