حریفان نمایندگان ایران در مسابقات آلیش قهرمانی آسیا مشخص شدند

حریفان نمایندگان ایران در مسابقات آلیش قهرمانی آسیا مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

کشتی بانوان:
در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۷ نفر حضور دارند، سپیده بابایی در گروه چهار نفره به مصاف نمایندگان کشورهای ازبکستان، هند و ترکمنستان می رود.
در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۵ نفر حضور دارند، فاطمه فتاحی با کشتی گیرانی از کشورهای ازبکستان، قزاقستان، ترکمنستان و قرقیزستان مبارزه می کند.
در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۵ نفر حضور دارند، شیدا فهیمی به مصاف نمایندگان کشورهای ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان و مغولستان می رود.
در وزن ۷۰ کیلوگرم که با حضور ۶ نفر برگزار می شود، سحر غنی زاده در گروه سه نفره با کشتی گیران کشورهای قزاقستان و قرقیزستان پیکار می کند.
در وزن ۷۵ کیلوگرم که ۵ شرکت کننده دارد، سارا علیپور به مصاف نمایندگان کشورهای مغولستان، ترکمنستان، قرقیزستان و ازبکستان می رود.
در وزن ۷۵+ کیلوگرم که ۴ نفر حضور دارند، هانیه عاشوری با کشتی گیران کشورهای قزاقستان، قرقیزستان و ازبکستان مبارزه می کند.

کشتی آقایان:
در وزن ۶۰ کیلوگرم که با حضور شش نفر و در دو گروه سه نفره برگزار می شود، روح اله نعمتیان به مصاف نمایندگان کشورهای قرقیزستان و قزاقستان می رود.
در وزن ۷۰ کیلوگرم که ۷ شرکت کننده دارد، محمد نبی زاده در گروه چهار نفره با کشتی گیران کشورهای مغولستان، ژاپن و ترکمنستان پیکار می کند.
در وزن ۸۰ کیلوگرم که ۶ شرکت کننده دارد، هادی سلیمی در گروه سه نفره به مصاف کشتی گیران قرقیزستان و مغولستان می رود.
در وزن ۹۰ کیلوگرم که ۷ کشتی گیر حضور دارند، محمد نیکومنش در گروه چهار نفره با نمایندگان کشورهای قرقیزستان، هند و قزاقستان کشتی می گیرد.
در وزن ۱۰۰ کیلوگرم که ۷ نفر شرکت کرده اند، محمد ریاحی دهکردی در گروه چهارنفره به مصاف کشتی گیران کشورهای قرقیزستان، قزاقستان و ازبکستان می رود.
در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم که با حضور ۷ نفر برگزار می شود، حمیدرضا آذرمهر در گروه سه نفره با نمایندگان کشورهای قزاقستان و قرقیزستان کشتی می گیرد.

مسابقات آلیش آزاد فردا و مسابقات قزاق کورسی نیز روز دوشنبه برگزار می شود.

منبع : مهر