حضور سرمربی تیم ملی والیبال بانوان در باشگاه پیکان

حضور سرمربی تیم ملی والیبال بانوان در باشگاه پیکان

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان، الساندرا کمپدلی ابتدا شاهد تمرین اعضای تیم والیبال بانوان باشگاه پیکان بود و پس از آن دقایقی با سرمربی و اعضای کادر همچنین بازیکنان این تیم گفت‌وگو کرد. کمپدلی همچنین از سالن بدنسازی تارا در مجموعه ایران خودرو بازدید کرد.

وی در این باره گفت: ابتدا باید بگویم از حضور در این مجموعه و خصوصاً دیدار با اعضای تیم والیبال بانوان باشگاه پیکان خوشحالم. تیم والیبال دختران این باشگاه تیم بسیار خوب و شایسته با بازیکنانی جوان و استعدادهایی درخشان است که می‌توانند در رده ملی و باشگاه آینده روشنی در پیش داشته باشند. این تیمی از باشگاه‌های خوب و قدرتمند حاضر در لیگ والیبال بانوان کشور است.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان در خصوص شرایط باشگاه پیکان گفت: امکانات و ظرفیت‌های این باشگاه به واقع من را شگفت زده کرد، خصوصاً سالن بدنسازی که به نام تارا ساخته شده و امروز از آن بازدید کردم. اینکه همه تیم‌های ورزشی آقایان و بانوان پیکان بتوانند از این مجموعه استفاده کنند یک اتفاق خوب و بسیار ارزشمند است. فکر می‌کنم یک نگرش کاملاً حرفه‌ای و اصولی در اینجا وجود دارد. خوشحالم که پیکان در فوتسال و والیبال بانوان فعالیت می‌کند و حامی ورزش بانوان است. باید بگویم خود ما چنین امکانات خوبی در اختیار نداریم و قطعاً این شرایط در روند آماده‌سازی تیم‌های ورزشی این باشگاه می‌تواند بسیار مفید و تأثیرگذار باشد.

سالن بدنسازی تارا با صرفه جویی و استفاده بهینه از اعتبارات موجود به تازگی در مؤسسه فرهنگی ورزشی ایران خودرو به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم