حضور هفت تکواندوکار در منچستر/ مبارزه تکواندوکاران ۶۳ کشور

حضور هفت تکواندوکار در منچستر/ مبارزه تکواندوکاران ۶۳ کشور

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات به مدت سه روز و با حضور ۲۵۶ تکواندوکار از ۶۳ کشور سالن «رجیونال» شهر منچستر آغاز می‌شود. آرمین هادی پور و مهدی حاج موسایی در وزن ۵۸- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن ۸۰- کیلوگرم، سجاد مردانی و علیرضا نادعلیان در وزن ۸۰+ کیلوگرم، ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم و اکرم خدابنده در وزن ۶۷+ کیلوگرم ترکیب تیم ملی ایران در این مسابقات را تشکیل می د هند که ۲۶ مهرماه تهران را به مقصد منچستر ترک خواهند کرد.

بر اساس برنامه اعلام شده جمعه ۲۹ مهرماه و در روز نخست این مسابقات، تکواندوکاران دو وزن ۵۸- مردان و ۴۹- کیلوگرم زنان مبارزات خود را برگزار می‌کنند که آرمین هادی پور و مهدی حاج موسایی نمایندگان ایران در وزن ۵۸- کیلوگرم خواهند بود.

شنبه ۳۰ مهرماه در روز دوم مبارزات اوزان ۵۷- و ۶۷- کیلوگرم زنان و ۶۸- کیلوگرم مردان برگزار خواهد شد که تیم ایران نماینده‌ای ندارد.

در روز پایانی این مسابقات یکشنبه اول آبان ماه تکواندوکاران سه وزن ۶۷+ کیلوگرم زنان، ۸۰- کیلوگرم و ۸۰+ کیلوگرم مردان به مصاف رقبای خود می‌روند که اکرم خدابنده در وزن ۶۷+ کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن ۸۰- کیلوگرم، سجاد مردانی و علیرضا نادعلیان در وزن ۸۰+ کیلوگرم رقابت‌های خود را برگزار می‌کنند.

هدایت تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات در بخش مردان برعهده بیژن مقانلو به عنوان سرمربی، مجید افلاکی و نعیما خواجوی به عنوان اعضای کادر فنی و در بخش زنان برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی و مهروز ساعی به عنوان مربی می‌باشد.

منبع : مهر