خاطره مدافع پیشین بنفیکا از متد مربیگری مورینیو

خاطره مدافع پیشین بنفیکا از متد مربیگری مورینیو

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرناندو میرا، مدافع پیشین بنفیکای پرتغال درباره دوران همکاری‌اش با ژوزه مورینیو به خبرگزاری چمپیونات روسیه گفت: مورینیو همیشه خاص بوده است. ما در بنفیکا می‌دانستیم که او متفاوت است. رابطه عالی با بازیکنان داشت. او توانست تیم را متحد کند و به ما انگیزه دهد. از جمله به کسانی که روی نیمکت هستند. برخی از مشکلات همیشه به وجود می‌آیند و در همه تیم‌ها هستند. در این لحظات باید با بازیکنان صادق باشید و مورینیو این ویژگی را داشت. او در زمین بسیار خوب و با اعتماد به نفس است. همچنین باهوش و کاریزماتیک.

میرا در پاسخ به اینکه که مورینیو برای افزایش انگیزه بازیکنانش چه کار کرد، اظهار داشت: ما در جام حذفی پرتغال برابر کامپو مورینزه بازی داشتیم. سرمربی این تیم یک بازیکن پیشین بنفیکا بود و هفته قبل از مسابقه صحبت‌های بدی درباره بازیکنان تیم‌مان کرد. او گفته بود در چنین تیم بزرگی، بازیکنانی ضعیف و بی کیفیت حضور دارند. مورینیو در طول هفته درباره این موضوع هیچ صحبتی نکرد و ما هم فکر می‌کردیم بی‌توجه از گنار حرف‌های او گذشته است اما وقتی پیش از بازی به زمین آمدیم و گرم کردیم و دوباره برای تعویض پیراهن به رختکن برگشتیم، دیدیم که آن مصاحبه سرمربی حریف‌مان بالای در رختکن آویزان بود!

مورینیو به ما گفت این جوان (سرمربی حریف)  فکر می‌کند شما به اندازه کافی برای بازی در بنفیکا صلاحیت ندارید. اکنون به میدان خواهید رفت و نشان خواهید داد که آیا شرایط لازم برای این باشگاه را دارید یا خیر. ما رفتیم و یک بر صفر پیروز شدیم. مورینیو عمداْ تمام هفته را سکوت کرد تا از این مصاحبه در زمان مناسب استفاده کند.

انتهای پیام/