خبر خوش بازگشت بازیکنان مصدوم به تمرینات پرسپولیس

خبر خوش بازگشت بازیکنان مصدوم به تمرینات پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری مهر، تمرین امروز پرسپولیس تحت تأثیر بازگشت برخی بازیکنان مصدوم و صحبت‌های یحیی گل محمدی درباره شرایط این تیم برگزار شد.

* پیش از شروع تمرین، یحیی گل‌محمدی دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و شرایط تیم و برنامه‌های پیش روی سرخپوشان را تشریح کرد.

* قبل از آغاز تمرین، بازیکنان در گروه‌های چندنفره، کار با توپ انجام دادند و همینطور در گوشه‌ای از زمین، به بازی مهیج تنیس فوتبال مشغول شدند و با کری خوانی و شادابی خود، روحیه بالای تیم را نشان دادند.

* با شروع تمرین، بازیکنان بدن‌ها را زیر نظر مربی بدنساز تیم گرم کردند. در بخش بعدی تمرین، بازیکنان در سه گروه به تمرین پرداختند و در قسمت‌های بعدی تمرین هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در برنامه بود.

* تمرین یک ساعت به طول انجامید و بجز سیامک نعمتی، همه بازیکنان بدون مشکل در تمام مراحل تمرین شرکت داشتند. از جمله؛ امید عالیشاه، میلاد سرلک و حامد پاکدل که در همه بخش‌های تمرینات گروهی حضور داشتند.

* تیم فوتبال پرسپولیس فردا پنج‌شنبه آخرین تمرین خود پیش از ترک تهران را برگزار و بعدازظهر با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد اهواز و از آنجا به سمت مسجد سلیمان ترک خواهد کرد.

گفتنی است؛ دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان، ساعت ۱۸ روز جمعه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان آغاز خواهد شد.

منبع : مهر