خروج ستاره یوونتوس از فضای مجازی در پی ناکامی‌های اخیر

خروج ستاره یوونتوس از فضای مجازی در پی ناکامی‌های اخیر

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دوشان ولاهوویچ که آمار گلزنی‌اش برای یوونتوس در فصل جاری افت چشمگیری داشته و در 31 بازی تنها 11 گل زده، تصمیم به حذف حساب کاربری‌اش در اینستاگرام گرفت.

ملی‌پوش صرب از زمان گلزنی‌اش در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا مقابل فرایبورگ در روز شانزدهم ماه مارس، دیگر موفق به گلزنی نشده است. این در حالیست که آخرین گل او در سری A حتی قبل‌تر از آن و در تاریخ هفتم فوریه در برد 3 بر صفر بانوی پیر برابر سالرنیتانا به ثبت رسید. این بدان معناست که او در هشت بازی اخیر یوونتوس در لیگ گلی به ثمر نرسانده و این موضوع نارضایتی گروهی از هواداران را به همراه داشته است.

ظاهراً همین موضوع هم سبب شده که ستاره سابق فیورنتینا برای از بین نرفتن تمرکزش به فعالیت خود در فضای مجازی پایان دهد اما مشخص نیست که آیا او تصمیم به ترک قطعی یا موقت آن گرفته است. صفحه شخصی ولاهوویچ در اینستاگرام ۲ میلیون فالوور داشت.

مهاجم ۲۳ ساله بیانکونری در جریان شکست ۲ بر یک شنبه شب تیمش در خانه لاتزیو، از ناحیه قوزک آسیب دید و مشخص نیست که بتواند به بازی رفت بانوی پیر مقابل اسپورتینگ لیسبون در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا برسد. این بازی پنجشنبه شب از ساعت ۲۲:۳۰ در تورین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/