خودتان گفتید گزینه بومی برای تصدی فرمانداری رباط کریم معرفی کنیم

خودتان گفتید گزینه بومی برای تصدی فرمانداری رباط کریم معرفی کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن نوروزی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۵ دی ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی اظهارداشت: درباره انتخاب فرماندار شهرستان رباط کریم یکسری حواشی به وجود آمد که لازم است توضیحاتی در این باره مطرح کنم.

وی بیان کرد: به ما گفته شد که فردی بومی و از اعضای ستاد حجت الاسلام رئیسی برای فرمانداری رباط کریم معرفی کنیم اما از ۲۰ نفری که معرفی کردیم حتی یک نفر هم مورد پذیرش قبول نگرفت.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات استاندار تهران، تصریح: استاندار تهران گفته است که ما استانداریم و هر کاری بخواهیم انجام می دهیم که باید به وی بگویم همراهی و همفکری کار بسیار خوبی است.

نوروزی گفت: ما هیچ اقوامی در استان تهران نداریم و به دنبال معرفی هیچ فردی هم نیستیم و فقط به این علت که خودشان گفته بودند فردی بومی و از ستاد حجت الاسلام رئیسی برای فرمانداری رباط کریم معرفی شود، افرادی را معرفی کردیم و نباید الان استاندار تهران اظهارات دیگری را مطرح کند.

گفتنی است محسن منصوری، استاندار تهران اخیراً و در جریان معرفی فرماندار شهرستان رباط کریم خطاب به نوروزی گفته بود که شما نباید به جای استاندار، فرماندار منصوب کنید.

منبع : مهر