خون شهیدان سند حقانیت و مجاهدت نیروهای مخلص انتظامی است

خون شهیدان سند حقانیت و مجاهدت نیروهای مخلص انتظامی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز جمعه در خطبه‌های نماز این هفته شهر چمران اظهار کرد: درسی که باید از امام حسن (ع) یاد بگیریم به ویژه در ماه مبارک رمضان و در این شرایط سخت اقتصادی، توجه و رسیدگی به فقرا و محرومان جامعه است.

خطیب جمعه شهر چمران با اشاره به اقدامات کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر راستای حمایت و توانمندسازی مددجویان ادامه داد: البته نهادهای حمایتی باید مددجویان زیر پوشش خود را توانمندسازی کنند؛ بنابراین توزیع بسته‌های غذایی کاری ارزشمند و لازم است اما کافی نیست.

وی تصریح کرد: تعداد بالای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی در شهرستانی با این همه ظرفیت و امکانات اصلاً زیبنده نیست؛ بنابراین باید هم مشارکت مردمی وسط میدان بیاید و هم مسئولان در حوزه کارگاه‌های اشتغال زود بازده و کوچک کمک کنند چون بعضی از مددجویان حرفه‌، صنعت و هنر دارند.

امام جمعه شهر چمران با تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گفت: به برکت انقلاب امروز ارتش جمهوری اسلامی ارتشی مکتبی، انقلابی و غیرتمند است و با وجود نیروهای جان بر کف و ولایت‌مدار ارتش جمهوری اسلامی هیچ کشوری جرأت نگاه چپ به جمهوری اسلامی را ندارد.

وی در ادامه شهادت مأمور انتظامی را به همه نیروهای انتظامی، خانواده این شهید، مردم شهرستان بندر ماهشهر و باغملک تسلیت گفت و یادآور شد: این خون‌ها سند حقانیت و مجاهدت نیروهای مخلص انتظامی است.

منبع : مهر